روابط عمومی

معرفی خدمات گردشگری سلامت بیمارستان رضوی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

بیمارستان فوق تخصصی رضوی به منظور ارائه دستاوردها و معرفی خدمات گردشگری سلامت خود در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور پیدا کرده است.

به گزارش آستان نیوز، این نمایشگاه که از دوشنبه ۲۳ بهمن با حمایت معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و با حضور جمعی از فعالان حوزه گردشگری از جمله گردشگری سلامت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شروع به کار کرده است، به مدت چهار روز ادامه دارد.
این رویداد هر ساله با هدف تجمیع ظرفیت‌های مؤثر صنعت گردشگری و به منظور استفاده بهینه از منابع موجود و همچنین ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور فعال بخش خصوصی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان توسعه این صنعت برگزار و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌‌های ایران محسوب می‌شود.
هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در فضایی بالغ بر ۶۰ هزار مترمربع و ۲۰ سالن در حال برگزاری است که یک سالن آن به حوزه گردشگری سلامت اختصاص دارد. امسال شاهد حضور نمایندگان و فعالان صنعت گردشگری بیش از ۱۰ کشور خارجی نیز در این نمایشگاه هستیم.
بیمارستان فوق تخصصی رضوی نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد همراه با شماری از بیمارستان‌های دولتی و خصوصی این شهر مقدس در یک غرفه در سالن A38 در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. علاوه‌بر این، بیمارستان رضوی در سالن B38 در غرفه ویژه میراث فرهنگی خراسان رضوی نیز به معرفی خدمات گردشگری سلامت خود می‌پردازد.
جمعی از مدیران بیمارستان رضوی و مسئولان واحد بیماران بین‌الملل(IPD) آن در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت این بیمارستان و تبادل نظر و گفت‌وگو با سایر فعالان حوزه گردشگری سلامت و گسترش هر چه بیشتر این خدمات به بیماران داخل و خارج از کشور در این نمایشگاه شرکت کردند.
بیمارستان رضوی، فعال ترین مرکز درمانی کشور در حوزه گردشگری سلامت
بیمارستان رضوی، مجهزترین مرکز درمانی وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد مقدس است که با برخورداری از بخش‌های مختلف تشخیصی و درمانی از جمله واحد مجزای پذیرش و بخش بستری بیماران بین‌الملل و کادری برجسته از مجرب‌ترین متخصصان در رشته‌های مختلف پزشکی، یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی در کشور و فعال‌ترین آن‌ها در حوزه گردشگری سلامت به شمار می‌آید.
این بیمارستان پس از کسب عنوان «صادرکننده نمونه ملی در حوزه صادرات خدمات گردشگری سلامت» و همچنین دریافت جایزه مشوق صادراتی در سال جاری از سازمان توسعه تجارت، همچنان در تلاش است با انجام اقدامات مختلف از جمله حضور در نمایشگاه‌ها، ضمن معرفی خدمات خود در این حوزه بر آمار گردشگران سلامت بیمارستان بیفزاید و ارزآوری برای کشور به همراه داشته باشد.
جلسه هماهنگی شرکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی این شهر در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران نیز با حضور دکتر شاپور بدیعی معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محسن محور مدیر عامل بیمارستان رضوی و جمعی از مسئولين واحدهای بیماران بین‌الملل بیمارستان‌ها در نیمه نخست بهمن ماه در این بیمارستان برگزار شده بود.
شایان ذکر است، این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *