کلینیک طب سوزنی

فلسفه طب سوزنی

چینی ها بر این باورند که بدن انسان پر از کانال انرژی است ؛کانال هایی که در تمام بدن وجود دارند و به هم مرتبطند ،درون این کانال ها انرژی جریان دارد .

انرژی حیات !

انرژی حیات درست مثل خون در بدن دائم در گردش است هر گاه جریان انرژی در این کانال ها مسدود شود بدن انسان بیمار می شود ، هر گاه تعادل انرژی در کانال های مختلف به هم بخورد ، بیماری ایجاد می شود.

حدود ۸۰۰ نقطه در بدن وجود دارد که بدن از طریق انها به انرژی جهانی وصل می شود ، وقتی بیمار می شویم یک سری از نقاط عملکردشان را از دست می دهند.

بر اساس طب سوزنی بیماری زمانی ایجاد می شود که تماس ما با انرژی جهانی اطرافمان قطع می شود

اگر شما با دردی به پزشک طب سوزنی مراجعه کنید

پزشک با معاینه شما تشخیص می دهد که کدام کانال انسداد دارد ؛ و با زدن سوزن در مسیر همان کانال ، آن را باز می کند و جریان انرژی را دوباره برقرار می کند.

کاربرد طب سوزنی:

درمان بیماری ها
طب سوزنی برای چه بیماری هایی مفید است ؟

طب سوزنی تقریبا” برای هر بیماری مزمنی مفید است بسیاری از بیماری های مزمن با طب سوزنی درمان می شوند ، (انواع سردرد های میگرنی یا عصبی، بی خوابی، اضطراب ، افسردگی ، فلج های بعد از سکته مغزی و …) در برخی از بیماری ها ، بیماری درمان نمی شود اما کیفیت زندگی بیمار بهبود می یابد .( ام اس ، سرطان ، روماتیسم ، آرتروز و …) اگر بیمار سکته مغزی را به موقع به پزشک طب سوزنی برسانیم احتمال بهبود بعد از سکته بالای ۹۰% است.

زیبایی و تناسب اندام :
طب سوزنی در درمان چین و چروک صورت ، افتادگی و شلی پوست

صورت ، جوش ، جای جوش و چاقی موثر است .

طب سوزنی در افزایش قد نیز در سنین خاصی موثر است ،

طب سوزنی از بهترین شیوه های پیشگری از پیری و جوانسازی دوباره پوست است.

آرامش و تجدید قوا :
است. طب سوزنی برای تمام افراد ، در هر سنی بدون وجود بیماری خاصی مفید

زیرا سبب ایجاد آرامش و تجدید قوا در شخص می شود ،تنش و استرس ، نگرانی و اضطراب ، غذا های چرب ، مواد شیمیایی ، عمل

جراحی و بسیاری عوامل دیگر در زندگی روزمره تعادل انرژی های انسان را به

هم می زند ، ازاین رو برقراری دوباره تعادل انرژی لازم و ضروری است .

طب سوزنی یکی ازبهترین روش های باز گرداندن تعادل به بدن ماست

البته بهتر این است که از عواملی که سبب به هم زدن تعادل انرژی می شود دوری کنیم.

اما اگر امکان دوری کردن از این عوامل نیست ؛ گاهی سری به مطب پزشکان طب سوزنی بزنید و بدنتان را بالانس کنید

در كلینیك طب سوزنی بیمارستان رضوی روش های درمانی و پیشگیری از بیماریها بدون استفاده كردن از دارو مورد استفاده قرار میگیرد. سازمان بهداشت جهانی درمان ۴۳ نوع بیماری را با طب سوزنی مورد تائید قرار داده است. برای مثال سردرد های میگرن، شانه درد، زانودرد، كمر درد، بیماریهای اعصاب و كنترل اشتها در لیست این سازمان برای درمان با طب سوزنی قرار دارد.

پزشکان معتقدند با ورود سوزن ها به بدن درد كش ها، آرام بخش ها و ضد تورم های طبیعی كه ایندورفین و ACTH نام دارند آزاد میشوند و به نقطه ای در بدن كه درد یا ورم در آن وجود داشته باشد روانه میشوند. به این ترتیب به شكل طبیعی آن بیماری را درمان و یا علایم آن را به صورت چشمگیری كاهش میدهد.

پزشکان
ما یک تیم عالی از پزشکان ماهر، بسیار با تجربه و با انگیزه فوق العاده داریم. ما برای انتظارات .، نیازها و استانداردهای شما تلاش می کنیم. با پزشکان ما در اینجا ملاقات کنید

فهرست