درباره واحد آموزش و پژوهش

واحد  آموزشی و پژوهشی بیمارستان رضوی با توجه به تأکیدات مقام تولیت عظمی آستان قدس رضوی بر امر آموزش و پژوهش و تصمیم مدیریت محترم بیمارستان بر آموزش در تمام رده ها و پژوهش مداری فعالیت های بیمارستان شکل گرفته است.

تلاش جهت توسعه پژوهشهای کاربردی و گسترش مرزهای دانش و ارتقاء آگاهی و دانش پرسنل، موجب شکل گیری حمایت از برنامه های آموزشی و تحقیقات بالینی با استفاده از ظرفیت های بالقوه بیمارستان، پزشکان و پرسنل درمانی و غیر درمانی، از جانب ریاست محترم بیمارستان شد.

این واحد که از ابتدای سال ۱۳۹۲ در بیمارستان ایجاد شده است. بخشهای مختلفی از جمله امور علمی بین الملل و کنگره ها، ترجمه، آموزش، انتشارات، مجله علمی پزشکی، خدمات پژوهشی و واحد تحقیقات را در بر می گیرد.

برگزاری کارگاهها و دوره های متنوع و مختلف آموزشی و پژوهشی، برگزاری سمینارها، کنگره ها و سمپوزیوم های داخلی و بین المللی، نیاز سنجی و برگزاری کلاس ها و کارگاههای آموزشی، ایجاد واحدهای آموزشی اعم از آموزش به بیماران، پرسنل، پزشکان، تهیه كتابچه، پمفلت و پوستر و در اختیار قراردادن آنها در دسترس كلیه پرسنل و بیماران، ارائه طرح های تحقیقاتی و همكاری با علاقه مندان برای شركت در طرح ها و ارائه مقالات، راه اندازی ژورنال بین المللی پزشكی رضوی، ارائه خدماتی چون مشاوره اینترنتی به كلیه بیماران از سرتاسر كشور و نیز خارج كشور، راه اندازی پرتال داخلی آموزش و ترجمه، تغذیه سایت بیمارستان، ترجمه متون، کتب و پمفلتها از فارسی به انگلیسی و برعکس.

مجله پزشكی رضوی، مجله ای است بین المللی به زبان انگلیسی، وزین، با قابلیت دسترسی آسان و رایگان و برخوردار از مطالب عمومی و تخصصی، پزشكی بحران و خط مشی سلامت. این مجله، مجله رسمی واحد آموزش و پژوهش بیمارستان رضوی می‌باشد كه به صورت فصلنامه منتشر می شود.

هدف این مجله، انتشار موضوعات حائز اهمیت در زمینه های بالینی و علمی با در نظر گرفتن جنبه های پزشكی و علوم پزشكی می باشد.

آخرین یافته ها و تحقیقات بین المللی در زمینه های مختلف پزشکی از جمله دست نوشته های اصلی، فرضیه ها، نوآوری ها در درمان، گزارش ها، نامه ها، بررسی ها و متاانالیزها و نیز مقالات اقتصاد سلامت، محتوای مجله پزشكی رضوی را تشكیل داده اند. این مجله بستری جهت تبادل اطلاعات در كلیه زمینه های پزشكی و علوم پزشكی نظیر نظریه های آموزشی و عناوین برجسته در حوزه های مختلف علم پزشکی است. 

تماس با واحد آموزش و پژوهش بیمارستان رضوی

آدرس : مشهد، بزرگراه آزادی بعد از پل قائم، بیمارستان رضوی فاز ۲ طبقه سوم

تلفن : ۳۶۰۰۲۸۹۴-۵۱-۰۰۹۸

ایمیل: research@razavihospital.com

فهرست