بخش رویال ۲

براساس یک دور اندیشی هوشمندانه و در راستای برنامه ریزی های کلان بیمارستان در خصوص گسترش گردشگری سلامت در کشورمان، بخشهای رویال بیمارستان با احداث ساختمان جدید علاوه بر گسترش کمی، دستخوش تحولی شگرف از نظر کیفیت نیز شده اند.

هر یک از طبقات ۱، ۲ و ۳ فاز ۲ بیمارستان واجد یک بخش رویال می‌باشد. هر یک از این بخشها در ۳ سطح مختلف طراحی و مبله شده اند. حتی سختگیرترین سلیقه ها نیز در این اتاقها احساس راحتی و رضایت خواهند کرد. 

  • سه سوئیت رویال سه اتاقه شامل اتاق بیمار، اتاق استراحت همراه و اتاق پذیرایی ملاقات کنندگان. 
  • یک سوئیت رویال ویژه دو اتاقه شامل اتاق بیمار و اتاق همراهیان. 
  • دو اتاق رویال جهت بیمار و امکانات رفاهی جهت فقط یک همراه.

تختهای ویژهICU ، مانیتورینگ مرکزی، ونتیلاتورهای پیشرفته، سیستم احضار پرستار با امکان ارتباط دو طرفه بدون محدودیت زمان و مکانی، امکانات ارتباطی شامل اینترنت وایرلس، کنترل هوشمند الکتریسیته، مبلمان زیبا و مدرن، امکانات رفاهی کامل برای همراه یا همراهیان بیمار در طول اقامت بیمار، تلفن دیجیتال جهت تماس های داخل و خارج از کشور به صورت مستقیم از داخل اتاقها و امکانات کامل سمعی بصری (شامل تلویزیونهای جدید دیجیتال) بخشی از امکانات این اتاقها هستند. آسانسورهای ویژه، بخشهای رویال را بهم و به لابی متصل میکند.

علاوه بر این یک اتاق ایزوله با امکانات و تجهیزات استاندارد اتاقهای ایزوله، سیستم PTS، HIS و MIS در این بخش در دسترس می‌باشد.

جهت ارائه هر چه بهتر خدمات پرستاری، پرسنل این بخش از افراد مجرب و آموزش دیده هستند و رسیدگی به امور بیماران به صورت Nursing care می‌باشد و بیماران در این بخش اطمینان خاطر خواهند داشت که بهترین خدمات درمانی به آنها ارائه خواهد شد.

فهرست