راهنمای مراجعین​

مقررات ویژه هر بخش در داخل بخش موجود و به طور جداگانه و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • کنسول بالای سر هر بیمار دارای امکاناتی برای استفاده شما عزیزان می باشد. مثل چراغ مطالعه و کنترل تلویزیون و سیستم احضار پرستار که طرز کار با آن بر روی کنسول نصب شده همچنین ورودیهای اکسیژن و ساکشن بر کنسول نصب است که از دست زدن به آن اجتناب کنید.
  • چنانچه در اتاق دچار مشکلی شدید می توانید با سیستم احضار پرستار پرسنل بخش را مطلع سازید این سیستم در دستشویی به صورت طنابی کنار بیمار آویزان است که با کشیدن طناب، پرسنل بخش از وجود مشکل برای شما مطلع خواهند شد.
  • میز غذاخوری شما قابلیت تبدیل شدن به میز مطالعه را دارا می باشد که با کشیدن ضامن میز را فشار داده و صفحه را در حالت مناسب قرار دهید تا جهت مطالعه و اقامه نماز و…. به شما کمک کند.
  • هر اتاق دارای یک یخچال مستقل می باشد و وسایلی مثل دستمال کاغذی ، دمپایی، صابون، شامپو، قرآن، جانماز، مفاتیح، سنگ تیمم پارچ آب در اتاقها موجود است در صورت کسری به بخش اطلاع دهید.
  • در صورت داشتن هرگونه سؤال در زمینه احکام شرعی می توانید تلفن ۷ـ۳۶۸۳۹۴۲ از ساعت ۷ صبح تا ۸ شب تماس حاصل نمایید.
  • سیستم گرمایی و سرمایی اتاق شما مستقل است ترموستات (کلید تنظیم حرارت) بر دیوار اتاق نصب شده است.
  • جهت بهبود وضعیت سیستم تهویه مطبوع بیمارستان و اتاق شما و جلوگیری از وجود حشرات پنجره ثابت شده است.
  • در صورت نیاز به ارتباط با اتاق بیمار از خارج بیمارستان بصورت مستقیم با افزودن شماره ۶۰۰۴ به ابتدای شماره اتاق، امکان برقراری ارتباط مقدور می باشد.
  • ـ از طریق تلویزیون می توانید از سامانه IPTV بیمارستان رضوی جهت مشاهده ۵۰ کانال زنده تلویزیونی و همچنین انتخاب هرگونه فیلم در گالری فیلم ها و شنیدن موسیقی به انتخاب خود و استفاده ازخدمات دیگر بهره مند شوید.
  • در صورت نیاز به گرفتن صفر آزاد با زدن کلید صفر امکان ارتباط داخل شهری برقرار می گردد.
  • کلیه تلفنهای داخلی با پیش شماره ۳۶۰۰ از بیرون بیمارستان قابلیت برقراری ارتباط با بخشهای مختلف بیمارستان را دارا می باشد.
  • برای ارتباط با اتاق بیمار پیش شماره ۶۰۰۴ به ابتدای شماره اتاق در ساختمان یک و همچنبن پیش شماره ۶۰۰۲ به ابتدای شماره اتاق در ساختمان فاز دو اضافه شود.

مدارک لازم جهت بستری شدن در بیمارستان :

۱-دستور بستری پزشک معالج

۲-دفترچه بیمه

در هنگام مراجعه به بيمارستان حتماً دفترچه بيمه خود را همراه داشته باشيد دفترچه بيمه شما نزد واحد پذيرش خواهد بود. تا نماينده اداره بيمه جهت رؤيت شما و تأييد دفترچه نزدتان بيايد پس حتي الامكان روز بعد از بستري در محل اتاق و تخت خود باشيد تا دفترچه تأييد شود.

۳-در صورت داشتن بیمه تکمیلی اخذ معرفی نامه از شرکت بیمه مربوطه

۴-کارت ملی

كليه مدارك پزشكي مربوط به بيماريتان كه از قبل تهيه شده هنگام مراجعه به بيمارستان همراه داشته باشيد.

قوانین مربوط به پذیرش بیمار :

۱-در بیمارانی که به سن قانونی نرسیده اند (زیر ۱۸ سال ) رضایت بستری و اقدامات جراحی از پدر اخذ می گردد لذا حضور پدر به همراه شناسنامه جهت پذیرش الزامی می باشد.

در صورت فوت پدر حضور جد پدری یا قیم بیمار بامدارک مربوطه و شناسنامه الزامی است .

۲-در اعمال جراحی زنان حضور همسر و همراه داشتن شناسنامه زوجین الزامی است.

۳-در موارد زایمان حضور همسر و همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی زوجین الزامی است.

سایر موارد:

در زمان پذیرش برای بیمار کارت همراه جهت اقامت یکنفر همراهی صادر می گردد، که همراه داشتن آن جهت تردد در بیمارستان الزامی می باشد.

در زمان پذیرش کیف بهداشتی حاوی وسایل مورد نیاز بیمار شامل لباس،دمپایی ،حوله و… تحویل می گردد.

مقررات ويژه هر بخش در داخل بخش موجود و به طور جداگانه و در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

سازمانهای بیمه طرف قرداد(جهت بستری بیمار):

تامین اجتماعی – نیروهای مسلح-ایران- کلینک سبحان –سینا- آسیا-صدا وسیما-مجتمع شهید شوریده –میهن-معلم-البرز-آتیه سازان حافظ- رازی –هواپیمایی هما-هواپیمایی آسمان-آرمان- کوثر-کمک رسان ایران-درالشفا امام-بانکهای سپه ،صادرات،ملی،ملت،تجارت،مسکن،کشاورزی،پارسیان،رفاه کارگران،صنعت ومعدن،توسعه صادرات،دانا

محور اول: دریافت مطلوب خدمات سلامت حق بیمار است.

ارائه خدمات سلامت باید:

  • شایسته شأن و منزلت انسان و با احترام به ارزش‌ها، اعتقادات فرهنگی و مذهبی باشد. 
  • بر پایه‌ی صداقت، انصاف، ادب و همراه با مهربانی باشد. 
  • فارغ از هرگونه تبعیض از جمله قومی، فرهنگی، مذهبی، نوع بیماری و جنسیتی باشد. 
  • بر اساس دانش روز باشد. 
  • مبتنی بر برتری منافع بیمار باشد. 
  • توزیع منابع سلامت مبتنی بر رعایت ایمنی بیمار و عدالت و اولویت های درمانی بیماران‌ باشد. 
  • مبتنی بر هماهنگی ارکان مراقبت اعم از پیشگیری، تشخیص، درمان و توانبخشی باشد. 
  • به همراه تأمین کلیه امکانات رفاهی پایه و ضروری و به دور از تحمیل درد و رنج و محدودیت های غیر ضروری باشد. 
  • توجه ویژه‌ای به حقوق گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه از جمله کودکان، زنان باردار، سالمندان، بیماران روانی، زندانیان، معلولان ذهنی و جسمی و افراد بدون سرپرست داشته باشد. 
  • در سریعترین زمان ممکن و با احترام به وقت بیمار باشد. 
  • با در نظر گرفتن متغیر هایی چون زبان، سن و جنس گیرندگان خدمت باشد. 
  • در مراقبت‌های ضروری و فوری (اورژانس)، بدون توجه به تأمین هزینه‌ی آن صورت گیرد. در موارد غیرفوری(الکتیو) بر اساس ضوابط تعریف شده باشد. 
  • در مراقبت‌های ضروری و فوری (اورژانس)، در صورتی که ارائه خدمات مناسب ممکن نباشد، لازم است پس از ارائه‌ی خدمات ضروری و توضیحات لازم، زمینه انتقال بیمار به واحد مجهز فراهم گردد. 
  • در مراحل پایانی حیات که وضعیت بیماری غیرقابل برگشت و مرگ بیمار قریب الوقوع می باشد با هدف حفظ آسایش وی خدمات ارائه گردد. منظور از آسایش کاهش درد و رنج بیمار، توجه به نیازهای روانی، اجتماعی، معنوی و عاطفی وی و خانواده اش در زمان احتضار می باشد. بیمار در حال احتضار حق دارد در آخرین لحظات زندگی خویش با فردی که می خواهد همراه گردد.

محور دوم: اطلاعات باید به نحو مطلوب و به میزان کافی در اختیار بیمار قرار گیرد.

محتوای اطلاعات باید شامل موارد ذیل باشد : 

  • مفاد منشور حقوق بیمار در زمان پذیرش 
  • ضوابط و هزینه‌های قابل پیش بینی بیمارستان اعم از خدمات درمانی و غیر درمانی و ضوابط بیمه و معرفی سیستم های حمایتی در زمان پذیرش 
  • نام، مسئولیت و رتبه‌ی حرفه‌ای اعضای گروه پزشکی مسئول ارائه مراقبت از جمله پزشک، پرستار و ارتباط حرفه‌ای آن‌ها با یکدیگر 
  • روش های تشخیصی و درمانی و نقاط ضعف و قوت هر روش و عوارض احتمالی آن، تشخیص بیماری، پیش آگهی و عوارض آن و نیز کلیه اطلاعات تاثیر گذار در روند تصمیم گیری بیمار
  • نحوه ی دسترسی به پزشک معالج و اعضای اصلی گروه پزشکی در طول درمان
  • کلیه اقداماتی که ماهیت پژوهشی دارند
  • ارائه آموزش های ضروری برای استمرار درمان

نحوه ی ارائه اطلاعات باید به صورت ذیل باشد:

  • اطلاعات باید در زمان مناسب و متناسب با شرایط بیمار از جمله اضطراب و درد و ویژگی های فردی وی از جمله زبان، تحصیلات و توان درک در اختیار وی قرار گیرد، مگر اینکه :
  • تاخیر در شروع درمان به واسطه ی ارائه ی اطلاعات فوق سبب آسیب به بیمار گردد.( در این صورت انتقال اطلاعات پس از اقدام ضروری، در اولین زمان مناسب باید انجام شود)
  • بیمار علی رغم اطلاع از حق دریافت اطلاعات، از این امر امتناع نماید که در این صورت باید خواست بیمار محترم شمرده شود، مگر این که عدم اطلاع بیمار، وی یا سایرین را در معرض خطر جدی قرار دهد.
  • بیمار می تواند به کلیه اطلاعات ثبت شده در پرونده بالینی خود دسترسی داشته باشد و تصویر آن را دریافت نموده و تصحیح اشتباهات مندرج در آن را درخواست نماید.

محور سوم: حق انتخاب و تصمیم‌گیری آزادانه بیمار در دریافت خدمات سلامت باید محترم شمرده شود.

محدوده انتخاب و تصمیم‌گیری درباره موارد ذیل می‌باشد :

  • انتخاب پزشک معالج و مرکز ارائه‌کننده‌ی خدمات سلامت در چارچوب ضوابط 
  • انتخاب و نظر خواهی از پزشک دوم به عنوان مشاور 
  • شرکت یا عدم شرکت در هر گونه پژوهش با اطمینان از اینکه تصمیم‌گیری وی تأثیری در تداوم و نحوه دریافت خدمات سلامت نخواهد داشت. 
  • قبول یا رد درمان های پیشنهادی پس از آگاهی از عوارض احتمالی ناشی از پذیرش یا رد آن مگر در موارد خودکشی یا مواردی که امتناع از درمان شخص دیگری را در معرض خطر جدی قرار می‌دهد.
  • اعلام نظر قبلی بیمار در مورد اقدامات درمانی آتی در زمانی که بیمار واجد ظرفیت تصمیم گیری می باشد ثبت و به عنوان راهنمای اقدامات پزشکی در زمان فقدان ظرفیت تصمیم گیری وی با رعایت موازین قانونی مد نظر ارائه کنندگان خدمات سلامت و تصمیم گیرنده جایگزین بیمار قرار گیرد.
  • – شرایط انتخاب و تصمیم گیری شامل موارد ذیل می باشد : 
  • انتخاب و تصمیم‌گیری بیمار باید آزادانه و آگاهانه، مبتنی بر دریافت اطلاعات کافی و جامع (مذکور در بند دوم) باشد. 
  • پس از ارائه اطلاعات، زمان لازم و کافی به بیمار جهت تصمیم‌گیری و انتخاب داده شود. 

محور چهارم: ارائه خدمات سلامت باید مبتنی بر احترام به حریم خصوصی بیمار(حق خلوت) و رعایت اصل رازداری باشد.

  • رعایت اصل رازداری راجع به کلیه‌ی اطلاعات مربوط به بیمار الزامی است مگر در مواردی که قانون آن را استثناء کرده باشد. 
  • در کلیه‌ی مراحل مراقبت اعم از تشخیصی و درمانی باید به حریم خصوصی بیمار احترام گذاشته شود. ضروری است بدین منظورکلیه‌ی امکانات لازم جهت تضمین حریم خصوصی بیمار فراهم گردد.
  • فقط بیمار و گروه درمانی و افراد مجاز از طرف بیمار و افرادی که به حکم قانون مجاز تلقی می شوند می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند.
  • بیمار حق دارد در مراحل تشخیصی از جمله معاینات، فرد معتمد خود را همراه داشته باشد. همراهی یکی از والدین کودک در تمام مراحل درمان حق کودک می باشد .مگر اینکه این امر بر خلاف ضرورت های پزشکی باشد.

محور پنجم: دسترسی به نظام کارآمد رسیدگی به شکایات حق بیمار است.

  • هر بیمار حق دارد در صورت ادعای نقض حقوق خود که موضوع این منشور است، بدون اختلال در کیفیت دریافت خدمات سلامت به مقامات ذیصلاح شکایت نماید. 
  • بیماران حق دارند از نحوه رسیدگی و نتایج شکایت خود آگاه شوند. 
  • خسارت ناشی از خطای ارائه کنندگان خدمات سلامت باید پس از رسیدگی و اثبات مطابق مقررات در کوتاه ترین زمان ممکن جبران شود
  • جهت گرفتن گواهي ولادت براي نوزاد متولد شده حتماً بايستي شناسنامه پدر و مادر تحويل بلوك زايمان (زايشگاه) گردد.
  • در صورت بروز مشكل يا داشتن سؤال در مورد شيردهي مي توانيد همه روزه از ساعت ۱۷ـ۱۵ به كلينيك نوزادان واقع در طبقه همكف(پلي كلينيك) مراجعه كنيد.
  • جهت واكسيناسيون نوزاد روزهاي شنبه و سه شنبه صبح به اتاق واكسيناسيون كلينيك مراجعه كنيد.
  • كلاس آموزش مادران باردار در بيمارستان به صورت رايگان در حال اجرا است هر دوره دو ماهه و هر هفته يك جلسه است. در انتها كتابچه آموزشي و بازديد از بلوك زايمان

در صورت نیاز به همراه در هنگام پذیرش كارت همراهی تهیه شود. 

ورود یک نفر همراه جهت همراهی بیمار در بخش مجاز می باشد بیشتر از یک نفرمجاز نمی باشد.

تعویض همراهی بیمار تاساعت ۲۳:۳۰مجاز می باشد در غیر اینصورت امکان پذیر نمی باشد

بیمارستان فقط جهت یك همراهی ناهار و شام تدارك خواهد دید. در صورت نیاز به غذای اضافی برای تهیه ژتون و صرف غذا می توان به رستوران واقع در طبقه ۱ـ مراجعه كرد.

جهت همراهیان یك عدد كاناپه در اتاق است كه با كشیدن ضامن های مربوطه به تخت تبدیل خواهد شد.

ساعت ملاقات بیمارستان همه روزه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ می باشد.

ساعت ملاقات در بخشهای ویژه (CCU – POST PCI ) همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۱۶ می باشد. و بخشPOST ICU همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۱۵:۳۰ می باشد .تعداد ملاقات کنندگان بخش های ویژه محدود می باشد. ملاقات در بخش های ویژه باید با هماهنگی پرسنل واحد تکریم انجام شود.

ورود کودکان زیر ۱۲ سال به بیمارستان ممنوع می باشد.

آوردن گل های طبیعی ریشه دار به بیمارستان ممنوع می باشد.

جهت ورود به بیمارستان از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۶ صبح فقط از دربهای اورژانس و پزشکی هسته ای می توانید وارد شوید

ضروری است نوبت دهی اینترنتی صرفا با مشخصات و اطلاعات بیمار انجام شود (هرگونه تغییر ،جابجایی ویا عودت وجه امکان پذیر نمی باشد)
درحال حاضر نوبت دهی اینترنتی جهت اتباع خارجی و نوزادانی که تازه متولد شده و فاقد کد ملی هستند،امکان پذیر نمی باشد.
هنگام ثبت نوبت اینترنتی ۲۵ درصد مبلغ آزاد ویزیت از حساب شما کسر می گردد مابقی مبلغ زمان حضور شما دربیمارستان اخذ می گردد.
درصورت داشتن بیمه ارائه دفترچه بیمه بیمار و درصورت نداشتن بیمه ارائه کارت ملی بیمار به صندوق بیمارستان الزامی می باشد.
لطفا پس از ثبت وقت دهی اینترنتی بیمارستان رضوی، ۲۴ ساعت قبل از مراجعه به بیمارستان نوبت خود را مجددا چک نمایید.
در صورت عدم حضور پزشک در موقع مقرر در کلینیک، اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک (SMS) انجام خواهد شد و شما می توانید جهت برگشت هزینه ویزیت، مستقیما به صندوق کلینیک بیمارستان مراجعه نمایید.
در صورتی که در موقع مقرری که جهت خود وقت دهی انجام داده اید حضور پیدا نکنید نوبت شما کنسل و هزینه پرداختی شما به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

لازم به ذکر است امکان نوبت دهی اینترنتی از ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه بعد از ظهر تا ۱۲:۱۵ دقیقه بامداد مقدور نمی باشد.
برای انجام عملیات نوبت دهی از مرورگرهای Chrome یا Firefox استفاده نمایید.

 

هتل قصرالضيافه مشهد

آدرس : مشهد ، حرم مطهر ، صحن هدایت ، هتل قصر الضیافه

درباره هتل قصرالضيافه مشهد

هتل قصر الضیافه امام رضا(ع) با گسترده ترین امکانات آماده ی سرویس دهی به میهمانان خارجی است. رزرو میهمانان ایرانی در این هتل امکان پذیر نیست.

ساعت تحويل اتاق ۱۴

ساعت تخلیه اتاق ۱۴

فاصله تا فرودگاه : ۲۰ دقیقه با ماشین 

فاصله تا حرم : ۵ متر 

درخواست رزرو از طریق سایت:هتل قصرالضیافه مشهد

هتل هما ۲

هتل همای مشهد،بلوارخيام – بلوار جانباز. 

هتل هما پنج ستاره و لوكس مشهد،در منطقه اي آرام و پاركي وسيع و سرسبز، گلچيني از آراسته ترين سوئيت ها و سالن هاي ضيافت و ميهماني را در قالب مجموعه اي مجلل ، براي شما به ارمغان مي آورد. موقعيت بي نظير هتل هما، امكان دسترسي آسان و سريع را به جاذبه هاي مختلف شهر مقدس مشهد، چه در ايام تعطيلات و مناسب هاي مذهبي، چه در مسافرت هاي كاري و تجاري، ممكن مي سازد . ما درتمامي اتاق ها و سوئيت هاي مجلل هتل، به زيباترين نحو ممكن، مبلمان و دكوراسيون كلاسيك و مدرن و تسهيلات راحتي را در هم آميخته ايم تا فضائي گرم، صميمي و اقامت و زيارتي به يادماندني براي شما مهيا نمائيم. با اقامت در اين هتل بزرگ و با شكوه ، عظمت و درخشش ايران، دنیای اسلام و حرم مقدس امام رضا را به همراه جاذبه های فرهنگی و تاریخی شهرمشهد از نزدیک احساس کنید. افتخار ما در ارائه برترين خدمات مدرن هتلداري، آميخته با سنت ديرينه ميهمان نوازي ايرانيان، به شماست… باافتخارمنتظر دیدار شما هستيم.

موقعیت

هتل هماي مشهد، درفاصله كمي از فروشگاه هاي بلوارسجاد و مركز خريد پروما واقع شده وموقعيت مكاني هتل،امكان دسترسي سريع و آسان به بلوار ملك آباد ونقاط مختلف شهر مقدس مشهد رافراهم مي نمايد.

تسهيلات وي‍ژه

استخرسرپوشيده،بوفه كنارآب،سوناي بخار،جكوزي،سالن بدنسازي،صفحه شطرنج،زمين تنيس،پاركينگ اختصاصي،مركزخريد در داخل هتل،آرايشگاه مردانه،پارك تفريحي كودكان،حمل و نقل رايگان به حرم امام رضا (ع) طبق برنامه مخصوص هتل. 

فاصله از مراكزمهم گردشگري 

مراكز خريد (بلوارسجاد ،مركزخريدپروما و …)در نزديكي هتل،مركز خريدالماس شرق در ۴ ‬ كيلومتري شمال غربي، حرم مطهر امام رضا در شش كيلومتري جنوب شرقی، گنبد هارونيه در۲۴ ‬ كيلومتري جنوب، آرامگاه فردوسی در۲۵‬ كيلومتري شمال,آرامگاه نادر شاه افشار در ۶‬ كيلومتري جنوب شرقي, پارك كوه سنگي در ۵ كيلومتري جنوب و سد گلستان در ۱۶كيلومتري غرب.، طرقبه در ‪ ۲۲ ‬ كيلومتري غرب، آبشار اخلمد در۴۵ کيلومتري غرب،شانديز در ۵۰ کیلومتری شمال غربي, ‬مسيرها 

از فرودگاه بين المللي مشهد، بلواركلانتري را به سمت شمال غربي مشهد ادامه داده بعداز عبور از ميدان جهاد و تلويزيون،نام خيابان به بلوار منتظري تغيير مي كند.در ميدان فلسطين به سمت چپ بلوارملك آبادپيچيده آن را مستقيم ادامه داده تا سه راه خيام،به سمت راست وسپس به سمت بلوار جانباز بپيچيد. ما در سمت راست ،منتظر شما هستيم. 

ازايستگاه راه آهن مشهد،بلوار شهيد كامياب را به سمت غرب مشهد ادامه دهيد.بعداز عبوراز چندين چراغ راهنمائي و ميادين مختلف در مسير مستقيم،به بلوار خيام مي رسيد. دومین چراغ در سمت چپ شما ،بلوار فردوسي است.درادامۀ بلوار فردوسی به میدان جانباز می رسید. به سمت چپ (بلوارجانباز) بپيچيد. ما در سمت چپ شما هستيم. 

فاصله از مراكز حمل ونقل مسافر

از فرودگاه بين المللي مشهد- ۲۰ دقيقه

ازايستگاه راه آهن- ۱۰ دقيقه

خدمات تاكسي ۲۴ ساعته با تعرفه مشخص درمحل 

اطلاعات محلي

هتل هما در شمال غربي شهر مشهد ، در فاصله اندكي از مراكزخريد بلوارسجاد و پروما قرار گرفته است. 

كدپستي۹۱۸۷۷،صندوق پستي۱۱۴۴- ۹۱۷۷۵

تلفن: ۹- ۳۷۶۱۱۰۰۱ (۹۸۵۱+)

۳۷۶۱۰۰۳۳ (۹۸۵۱+)

۳۷۶۸۸۸۵۹ (۹۸۵۱+)

۳۷۱۷۲ (۹۸۵۱+)

هتل توریست توس (چهار ستاره) 

آدرس: مشهد ، بزرگراه آزادی بعد از پل قائم ، جنب بیمارستان رضوی – برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هتل مراجعه نمایید.

 
 
 
 
 
شما می توانید اکانت اینترنت را از صندوق های بیمارستان واقع در ساختمان فاز یک طبقه همکف جنب شعبه بانک تجارت خریداری کنید.
۱- برای اتصال به شبکه وایرلس بیمارستان ابتدا وایرلس سیستم خودر را روشن نمایید. بر روی گزینه RazaviHospital  کلیک نمایید و گزینه Connect (اتصال ) را انتخاب نمایید. در این مرحله سیستم شما شروع به اتصال به شبکه ی وایرلس بیمارستان می نماید . پش لطفا منتظر بمانید.
۲-پس از اتصال مرورگر اینترنت خود را باز کنید.
۳-در صفحه مرورگر “Login” , “Password را واردنمایید.
۴-بعد از ورود اطلاعات در بخش فوق و کلیک بر روی گزینه “OK” شما به اینترنت دسترسی پیدا می کنید.

تذکر:شما می توانید در لابی بیمارستان و در راهروهای طبقات (۱و۲و۳) ساختمان فاز یک و همچنین در تمام ظبقات و بخش های  ساختمان فاز دو از اینترنت استفاده نمایید.

پارکینگ : مکان مخصوص پارک خودرو مراجعه کنندگان در پارکینگ جنب فروشگاه و پارکینگ منتی الیه درب نگهبانی می باشد.

نمازخانه : محل نمازخانه اصلی بیمارستان داخل محوطه روبروی درب لابی است و در تمام طبقات بیمارستان نمازخانه عمومی وجود دارد ولی سجاده و جانماز، سنگ تیمم در تمامی اتاقها موجود و قبله نما بر سقف اتاق نصب شده است. 

فروشگاه و بوفه : در قسمت پشت پارکینگ پرسنل می باشد همه روزه غیر از روزهای تعطیل ازساعت۷:۳۰ صبح الی ۱۹:۳۰ عصر باز می باشد.

نانوایی : در قسمت پشت پارکینگ پرسنل می باشد همه روزه غیر از روزهای تعطیل ازساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۹:۳۰ عصر باز می باشد.

تاكسی سرویس : آژانس تلفنی بیمارستان رضوی با شماره داخلی ۴۵۷۵ آماده خدمت به شما عزیزان در تمام ساعات شبانه روز است.

سرویس رایگان : جهت سهولت در ایاب ذهاب مراجعین از درب جاده تا ساختمان بیمارستان سرویس رایگان وجود دارد.

بانک رفاه: جهت رفاه حال مراجعه کنندگان، شعبه بانک تجارت در قسمت پذیرش کلینیک ها واقع می باشد و از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰  پاسخگوی مراجعه کنندگان می باشد.بانک تجارت: جهت رفاه حال مراجعه کنندگان، شعبه بانک تجارت در لابی فاز ۲ واقع می باشد و از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و بعد از ظهر از ساعت از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ پاسخگوی مراجعه کنندگان می باشد.

خود پرداز : خودپرداز بانک تجارت (ساختمان فاز یک واقع در سالن کلینیک ها و سالن پذیرش مرکزی و زیرزمین و در ساختمان فاز دوم واقع در طبقه همکف )

خود پرداز بانک سپه (ساختمان فاز یک سالن کلینیک) ، خودپرداز بانک ملی (ساختمان فاز یک سالن کلینیک )، خودپردازبانک کشاورزی (ساختمان فاز یک سالن اورژانس )

تلفن عمومی : تلفن رایگان و کارتی جهت رفاه مراجعه کنندگان گرامی ورودی و سالن اورژانس و جنب مهد کودک – ساختمان فاز یک سالن پذیرش و سالن اورژانس

چاپ و تکثیر : طبقه همکف فاز دو بیمارستان ، روبروی دفتر پرستاری

آدرس بیمارستان: خراسان رضوی – مشهد – بزرگراه آزادی – بعد از پل قائم – بیمارستان فوق تخصصی رضوی

نحوه مراجعه از طریق وسایل حمل و نقل عمومی

شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی و خودرو شخصی به بیمارستان رضوی دسترسی پیدا کنید

خطوط اتوبوس :

مسیر شماره ۱ : در ایستگاه پایانه آزادی سوار اتوبوس خط ۲۰۳ – پايانه معراج/پايانه آزادي شده و پس از گذشت ۷ ایستگاه در ایستگاه ابتدای امام هادی (ع) از اتوبوس پیاده شوید.سپس حدود ۴۰۰ متر به سمت مقصد پیاده روی کنید.

خطوط تاکسی و خودرو شخصی:

مسیر شماره ۱ : از میدان آزادی به سمت شمال حرکت نمایید . پس از عبور از پل استقلال به سمت پل غیر همسطح قائم حرکت نمایید . پس از عبور از پل قائم پس از طی حدود ۴۰۰ متر وارد خروجی اول سمت راست شوید.

 نحوه مراجعه از فرودگاه 

مسیر شماره ۱ : می توانید از خطوط تاکسیرانی خصوصی در فرودگاه استفاده کنید و به بیمارستان رضوی مراجعه نمایید.

مسیر شماره ۲ : از طریق خطوط اتوبوس می توانید مراجعه نمایید.

فهرست