اتاق های عمل

۱۸ اتاق عمل مدولار با تمام استانداردهای بین المللی، از جمله استفاده از سیستم تهویه ی لامینار که پارتیکل های محیط جراحی را به حداقل می رساند.
قسمت پری آپ مجزا که امکان ارائه ی مراقبت قبل از عمل را جهت بیماران محیا نموده است.
دو فضای ریکاوری با بیست و سه تخت امکان خدمات پس از عمل را با تمام استانداردها فراهم نموده است.همچنین با وجود تخت انتقال بیمار در خروجی ریکاوری ها، بدون نیاز به جابجایی دستی بیماران، فقط با رول مکانیکی این سیستم، بیماران بدون مشکل جابجا می‌شوند.
تخت های عمل جراحی موجود در اتاقها از نوع بهترین تختهاست که امکان عبور اشعه را خصوصا در اعمال جراحی مورد نیاز ، ارتوپدی، عروق، ستون فقرات و… فراهم می نماید.همچنین قابلیت آن در ایجاد پوزیشن های مورد نیاز بیماران در انواع عمل جراحی را فراهم می سازد.
تجهیزات مورد نیاز در انواع عمل جراحی، از قلب و ریه، عروق، اعصاب، مغز، زیبایی، زنان، ارولوژی، عمومی، و… از بهترین نوع موجود است.
یکی از بهترین نکات در جراحی قلب این مجموعه نزدیکی و ارتباط مستقیم کت لب و ICU قلب باز است که امکان ارائه خدمات را در هر سه بخش به صورت کاملا استاندارد ایجاد نموده است.
یکی از مسائل مهم در سیستم‌های برند و بزرگ ارزش و توجه به نیروی انسانی و استفاده از اساتید بزرگ و نامی حاضر در استان می باشد که وجود این فوق تخصصان در کادر درمان ما را در ارائه ی خدمات عالی راهنما خواهد بود.
گواه و شاهد این امر اعمال جراحی فوق تخصصی است که در این بیمارستان انجام میگیرد.از جمله، اعمال جراحی قلب نوزادان و بزرگسالان ، جراحی مغز بدون بیهوشی، انجام انواع اقدامات مرتبط با شناسایی و درمان کانسرها با سیستم ۴k و استفاده از ICgو سایر خدمات درمانی…

پزشکان
ما یک تیم عالی از پزشکان ماهر، بسیار با تجربه و با انگیزه فوق العاده داریم. ما برای انتظارات .، نیازها و استانداردهای شما تلاش می کنیم. با پزشکان ما در اینجا ملاقات کنید

فهرست