بخش جراحی ۳

خش جراحی سه در طبقه سوم فاز ۲ بیمارستان رضوی قرار گرفته است. این بخش شامل ۶ اتاق ۲ تخته، ۵ اتاق یك تخته و یك اتاق ایزوله می‌باشد. یک اتاق کار تمیز و یک اتاق کار کثیف بصورت مجزا، سرویس بهداشتی ویژه معلولین، اتاق معاینه، انبار تجهیزات و یک آبدارخانه کاملاً مجهز برای هر یک از این بخشها در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد بخشهای جراحی وجود “اتاق روز” در این بخشهاست. این اتاق امکان ملاقات همراهیان بیمار با پزشکان یا پرستاران بخش را در فضایی صمیمی و راحت مهیا می سازد.

بیمارانی که تحت اعمال جراحی اورولوژی شامل جراحی TURP، TULP، TURBT، واریكوسل، انواع هرنی و یا سایر اعمال پیچیده تر جراحی نظیر نفركتومی، اعمال جراحی ارتوپدی، جراحی عروق، جراحی های کولورکتال، جراحی های زیبایی، جراحی توراکس و سایر جراحی های عمومی شامل آپاندکتومی و کله سیستکتومی قرار می گیرند در این بخش بستری می‌شوند. 

اتاق ها دارای امكانات رفاهی كامل شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون دیجیتال، یخچال و اینترنت پر سرعت می باشد. سیستم HIS ، MISو نیز سیستم PTS جهت سرعت بخشیدن و سهولت ارسال نمونه ها و پرونده ها، در این بخش نیز قابل دسترس است. 

تمامی تختها مجهز به سیستم مانیتورینگ Bedside قابل تنظیم برای بزرگسالان و كودكان می باشد. همچنین هر تخت دارای یك كنسول و هر كنسول شامل اكسیژن مركزی، ساكشن مركزی، و سیستم احضار پرستار می باشد.

به کمک مانیتورینگ سنترال ایستگاه پرستاری، کلیه بیماران بر اساس دستور پزشک معالج تحت مراقبت قرار می گیرد.

علاوه بر این، به کمک سیستم احضار پرستار ایستگاه پرستاری، ارتباط دو طرفه بین پرستار و بیمار، امكان Paging در تمام اتاق ها و ثبت تاریخ و ساعت ارتباطات بیمار با پرستار ممکن شده است.

موقعیت بخش در بیمارستان  فاز دو – طبقه سوم

فهرست