روابط عمومی

ارائه ۱۰۷۲ خدمت درمانی و دارویی رایگان به بیماران محروم بخش سرولایت نیشابور

همزمان با اعیاد شعبانیه و به همت تیم اعزامی بیمارستان فوق تخصصی رضوی، ۱۰۷۲ خدمت درمانی و دارویی رایگان به بیماران محروم بخش سرولایت نیشابور ارائه شد.

به گزارش آستان نیوز، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «دکتر احمد خسروی» و کانون بسیج جامعه پزشکی شهید «دیالمه» بیمارستان رضوی در راستای اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار در حوزه سلامت و همچنین در ادامه اجرای طرح «پنجشنبه‌های سلامت» این بیمارستان، ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ به شهر چکنه بخش سرولایت از توابع شهرستان نیشابور خراسان رضوی اعزام شد.
تیم اعزامی بیمارستان رضوی به همراه یک دستگاه آمبولانس بیمارستان با همکاری بخشداری و شورای اسلامی بخش سرولایت و شهر چکنه در مرکز سلامت شبانه‌روزی این شهر مستقر شد و از ساعت ۸ تا ۱۶ به ارائه خدمات رایگان درمانی و دارویی به حدود ۳۰۰ بیمار محروم بخش پرداخت.
در این اردوی جهادی، تیمی بیش از ۲۰ نفر متشکل از پزشک متخصص طب اورژانس، دندانپزشک، کارشناس مامایی، روانشناس، بینایی‌سنج، کارشناس دارویی، پرستار، کمک پرستار و نیروی پشتیبانی از بیمارستان رضوی حضور داشتند.
به همت این تیم پزشکی در مجموع خدماتی شامل ۱۹۳ مورد معاینه متخصص طب اورژانس، ۱۶۳ مورد دندانپزشکی، ۳۵ مورد معاینه زنان و مامایی، ۱۷۵ مورد بینایی‌سنجی، ۱۶ مورد معاینه روانشناسی، ۱۵۶ مورد غربالگری قند و فشارخون، ۹۴ مورد تزریقات و ۱۷۸ مورد نسخه جهت اهدای داروهای رایگان به بیماران محروم بخش سرولایت نیشابور ارائه شد. همچنین ۶۲ بیمار برای دریافت خدمات تخصصی پزشکی به بیمارستان رضوی معرفی شدند.
گفتنی است، بیمارستان رضوی در قالب اجرای طرح پنجشنبه‌های سلامت با هدف ارتقای سلامت جامعه، خدمات ارزنده بهداشتی، درمانی، فرهنگی و عمرانی رایگان در ادوار مختلف به اقشار محروم و کم‌برخوردار در حاشیه شهر مشهد یا مناطق محروم خراسان رضوی ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *