روابط عمومی

برگزاری دومین گردهمایی «ضربان امید» ویژه بیماران سرطانی در بیمارستان رضوی

به مناسبت هفته ملی مبارزه با سرطان و با رویکرد تقویت امید و انگیزه در بیماران سرطانی برای ادامه درمان، دومین گردهمایی «ضربان امید» در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، این گردهمایی یکشنبه ۱۵ بهمن ماه سال جاری با حضور دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی، جمعی از مدیران، کادر درمان و همچنین بهبودیافتگان و بیماران در حال درمان سرطان این بیمارستان در محل سالن همایش‌های آن برپا شد.
دومین گردهمایی ضربان امید به همت بخش هماتولوژی و آنکولوژی و واحد آموزش و ارتقاء سلامت بیمارستان رضوی و در ادامه برنامه‌های هفته ملی مبارزه با سرطان آن با هدف اشتراک تجربیات بهبودیافتگان سرطان بیمارستان با بیماران در حال درمان سرطان و همچنین معرفی هر چه بیشتر خدمات و دستاوردهای بخش‌های مرتبط با درمان سرطان بیمارستان اجرا شد.
در این گردهمایی دکتر حسین رحیمی رئیس بخش هماتولوژی و آنکولوژی بیمارستان رضوی علاوه بر ارائه گزارشی از آمار بیماران بهبودیافته سرطانی در این بخش در سال‌های اخیر، در خصوص دیدگاه‌های نادرست پیرامون سرطان سخنرانی کرد. دکتر فهیمه خوشرو رئیس بخش رادیوتراپی بیمارستان نیز به ارائه گزارشی از آمار بیماران بهبودیافته سرطانی در این بخش در سال‌های اخیر پرداخت.
کلیپ‌هایی نیز با محوریت معرفی بخش هماتولوژی و آنکولوژی و خدمات بیمارستان رضوی در حوزه پیشگیری و درمان سرطان و صحبت‌های سه بیمار بهبودیافته سرطان بیمارستان، در این مراسم پخش شد. همچنین سه بیمار نیز تجربیات و خاطرات خود را در دوره درمان در این بیمارستان بیان کردند.
بخش پایانی دومین گردهمایی ضربان امید نیز با برگزاری آیین تکریم و سپاس از تلاش‌های کادر درمان بیمارستان در دو بخش رادیوتراپی و هماتولوژی و آنکولوژی و همچنین تکریم از مهمانان حاضر با اهدای یادبود مراسم، همراه بود.
شایان ذکر است، بیمارستان رضوی علاوه‌بر ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران داخلی و خارجی و خدمات پیشگیرانه و آموزشی در سطح بیمارستان و جامعه، با برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای ارتقاء سلامت روان حین درمان بیماران به ویژه مدیریت استرس و امیدبخشی به بیماران صعب‌العلاج همچون سرطان و تکریم کارکنان خود در بخش‌های مرتبط فعالیت می‌کند. نخستین گردهمایی ضربان امید نیز در سال گذشته در این بیمارستان برگزار شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *