روابط عمومی

دوره آموزشی «تازه‌های تغذیه درمانی در دیابت» در بیمارستان رضوی برپا شد

دوره آموزشی «تازه‌های تغذیه درمانی در دیابت» با حضور جمعی از کارشناسان تغذیه بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برپا شد.

به گزارش آستان نیوز، این دوره آموزشی به همت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با حضور دکتر فاطمه رودی عضو هیات علمی گروه تغذیه بالینی این دانشگاه و همچنین ۶۰ نفر از کارشناسان تغذیه بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و خیریه تابعه دانشگاه علوم پزشکی در مشهد و سایر شهرستان‌های استان، روز گذشته در محل مدرسه قلب بیمارستان رضوی برگزار شد.
دوره تازه‌های تغذیه درمانی در دیابت در ادامه برگزاری دوره‌های بازآموزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور ارتقای سطح علمی کارشناسان تغذیه مراکز تحت پوشش این دانشگاه در سرفصل‌هایی همچون تغذیه درمانی در دیابت بارداری، اطفال دیابتی و بیماران دیابتی نوع یک و دو، در مدت چهار ساعت اجرا شد.
این دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان دارای امتیاز بازآموزی بود و مدرس دوره به پرسش‌های کارشناسان تغذیه نیز پاسخ داد.
شایان ذکر است، هر ساله نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌های متعدد علمی- تخصصی در رشته‌های مختلف پزشکی در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود. در این میان با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بیمارستان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آذرماه سال جاری شاهد برگزاری برنامه‌های آموزشی گسترده‌تری در این بیمارستان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *