اخبار بیمارستان رضوی, روابط عمومی

بیمارستان رضوی الگویی موفق در حوزه گردشگری سلامت در کشور است

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان فوق تخصصی رضوی الگویی موفق در حوزه گردشگری سلامت در کشور است.

دکتر شاپور بدیعی اول در گفت‌وگو با روابط عمومی بیمارستان رضوی  اظهار کرد: بیمارستان رضوی به عنوان یکی از بیمارستان‌های پیشرو در ارائه خدمات پیشرفته در کشور، همچون نگینی در حوزه درمان شهر مشهد می‌درخشد. این بیمارستان نه تنها در مشهد، بلکه جایگاه خوبی در استان خراسان رضوی و ایران دارد.
وی ادامه داد: پیشرو بودن بیمارستان رضوی در ارائه خدمات پزشکی با بهره‌گیری از روش‌های علمی و جدید و انجام اقدامات ارزنده در حوزه درمان در سطح استان به ویژه در دوران مقابله با بیماری کرونا تحت مدیریت دکتر محسن محور، در کنار انتساب این مجموعه به بارگاه ملکوتی رضوی موجب شده است تا این بیمارستان الگویی موفق در حوزه درمان کشور هم باشد.
دستاوردهای گردشگری سلامت بیمارستان
معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این بیمارستان با بهره‌گیری از سیستم مدیریتی بسیار خوب، امکانات و تجهیزات پیشرفته و کارکنان مجرب و دلسوز توانسته است محیطی مناسب برای ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران سلامت در شهر مشهد ایجاد کند که افزایش روزافزون آمار جذب گردشگران سلامت آن نیز این موضوع را تأیید می‌کند.
دکتر بدیعی اول افزود: گردشگران سلامتی که از خدمات بخش بیماران بین‌الملل بیمارستان رضوی استفاده می‌کنند، با وضعیت عمومی پایدار و خوبی از این بیمارستان ترخیص شده و در بازگشت به کشور خود، نگاه مثبتشان را در خصوص خدمات بیمارستان به خارج از ایران منتقل می‌کنند که این امر مایه افتخار حوزه درمان مشهد است.
وی با اشاره به کسب رتبه‌ها و جوایز متعدد توسط بیمارستان رضوی گفت: دریافت جایزه مشوق صادراتی در سال جاری از جمله این موارد است که کسب این موفقیت را به مدیریت، کارکنان و به ویژه مجموعه آستان قدس رضوی تبریک می‌گویم. بی‌شک دریافت جایزه مشوق صادراتی کشور نشان‌دهنده جایگاه ویژه این بیمارستان در ارائه خدمت به گردشگران سلامت در کنار خدمات‌رسانی به هموطنانمان است.
نگاه ویژه بیماران به شهر مشهد
معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: وجود حرم مطهر رضوی و فعالیت مراکز متعدد درمانی با امکان ارائه خدمات پیشرفته و باکیفیت بالا زیر نظر این دانشگاه و همچنین در بخش‌های غیردولتی و از طرفی حضور استادان برجسته دانشگاه در این شهر موجب شده است تا در مجموع، مشهد جایگاه بالایی در حوزه جذب گردشگر سلامت در کشور داشته باشد.
دکتر بدیعی اول با اشاره به این‌که هر ساله بسیاری از محبان امام رضا(ع) از داخل و خارج کشور حتی به نیت شفا به مراکز درمانی مشهد همچون بیمارستان رضوی مراجعه می‌کنند، گفت: آن‌ها فضای معنوی این شهر مذهبی و نقش اثرگذار آن را در سلامت روحی و روانی بیماران خود در نظر می‌گیرند.
وی افزود: این موضوع موجب شده است تا شاهد افزایش بیش از پیش مراجعان در حوزه گردشگری سلامت در مشهد باشیم، چنان‌که در سال گذشته گردشگرانی از افزون بر ۸۰ ملیت مختلف برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی به این شهر سفر کردند.
اهمیت برگزاری جلسات هم‌اندیشی
دکتر بدیعی اول خاطرنشان کرد: بی‌تردید جلسات متعددی که در حوزه گردشگری سلامت با حضور مراکز درمانی و بیمارستانی مشهد برگزار شده، در کسب این دستاوردها اثرگذار بوده است.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم این فعالیت‌ها به صورت مشارکتی انجام شود تا تمام مراکز از کیفیت و کمیت ارائه خدمات مناسب و صحیح به مراجعان خود مطمئن شوند.
شایان ذکر است، نشست هم‌اندیشی گردشگری سلامت با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه بین‌الملل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر مشهد در چهارم تیرماه سال جاری در سالن همایش‌های بیمارستان رضوی برپا شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *