اخبار بیمارستان رضوی, روابط عمومی

کسب جایزه مشوق صادراتی کشور در حوزه گردشگری سلامت توسط بیمارستان رضوی

بیمارستان فوق تخصصی رضوی به دلیل انجام اقدامات ارزشمند در حوزه جذب گردشگران سلامت، موفق به کسب جایزه نقدی مشوق صادراتی کشور در حوزه گردشگری سلامت از سازمان توسعه تجارت ایران شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی ، این بیمارستان با ارائه مدارک و مستندات مربوطه به سازمان توسعه تجارت ایران مبنی بر جذب مستقیم گردشگران سلامت توسط واحد بیماران بین‌الملل(IPD)، توانست به عنوان اولین و تنها مرکز درمانی و بیمارستانی کشور، جایزه نقدی مشوق صادراتی در حوزه گردشگری سلامت مربوط به سال ۱۴۰۱ را دریافت کند. از همین رو بیمارستان رضوی به عنوان واحد برتر و الگو در ارائه خدمات در حوزه گردشگری سلامت کشور نیز معرفی شده است.

علاوه‌براین موفقیت‌ها، بیمارستان رضوی با کسب این جایزه، یکی از چند مرکز برتر کشور در حوزه گردشگری اعم از شرکت‌ها و آژانس‌های خدمات مسافرتی و گردشگری به شمار می‌آید که خدمات آن‌ها در این حوزه از سوم تیرماه توسط بازرسان مربوطه این سازمان مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از انجام این ارزیابی‌ها، صادرکننده نمونه کشور در حوزه گردشگری عام و سلامت انتخاب و معرفی خواهد شد.

این بیمارستان با برخورداری از بخش‌های مختلف تشخیصی و درمانی و کادری مجرب از برجسته‌ترین استادان و متخصصان در رشته‌های مختلف پزشکی، یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی در منطقه محسوب می‌شود که طی سال‌های اخیر جایگاه خود را در صنعت گردشگری سلامت به خوبی پیدا کرده است.

بسیاری از بیماران کشورهای همسایه همچون عراق، ترکمنستان، افغانستان، بحرین، عمان، کویت و حتی کشورهای اروپایی، برای پیگیری روند تشخیصی و درمانی خود از خدمات این بیمارستان مجهز در مشهد مقدس استفاده می‌کنند.

گفتنی است، مشوق‌های نقدی و غیرنقدی صادراتی در حوزه گردشگری با هدف توسعه گردشگری خارجی و با اولویت گردشگری ورودی به مراکز فعال برتر اعطا می‌شود که به عنوان یکی از مصادیق صادرات غیرنفتی و تشویق فعالان و کسب و کارهای گردشگری به منظور توسعه این بازار مطرح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *