اخبار بیمارستان رضوی, روابط عمومی

اهدای دستگاه بیهوشی توسط آستان قدس رضوی به بیمارستان امداد سبزوار

به دستور تولیت آستان قدس رضوی یک دستگاه ماشین بیهوشی توسط بیمارستان فوق تخصصی رضوی خریداری و به مرکز آموزشی و درمانی امداد شهید دکتر بهشتی(بیمارستان امداد) سبزوار اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی ، در راستای ارتقای خدمات و تجهیزات پزشکی بخش اتاق عمل بیمارستان امداد سبزوار و با توجه به مساعدت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین مروی و نیاز بیماران به ویژه مصدومان حوادث جاده‌ای برای دریافت خدمات درمانی و پاراکلینیکی، این دستگاه به ارزش ریالی شش میلیارد خریداری شده است.

با پیگیری و هماهنگی‌های انجام شده از سوی آستان قدس رضوی و بخش تجهیزات پزشکی بیمارستان رضوی، این دستگاه ۱۱ تیرماه به بیمارستان امداد سبزوار تحویل داده شده است و پس از نصب و راه‌اندازی در بخش اتاق عمل به بهره‌برداری خواهد رسید.

این ماشین بیهوشی اهدایی مدل EDP-Neptune و قابل استفاده برای بیماران در گروه‌های سنی مختلف؛ از نوزاد و کودک تا بزرگسال است.

بیمارستان رضوی به عنوان قطب درمانی آستان قدس رضوی پیگیری درخواست‌های خریداری تجهیزات پزشکی اهدایی این آستان مقدس را طبق دستور و موافقت تولیت آستان قدس رضوی برعهده دارد و در انتخاب این دستگاه‌ها نیز تمامی ویژگی‌های کیفی و کمی طبق نظر کارشناسان امر در نظر گرفته می‌شود.

شایان ذکر است، با توجه به این‌که مسیر سبزوار- مشهد، از جمله مسیرهای پرتردد جاده‌ای زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) در خراسان رضوی به شمار می‌رود، تجهیز مرکز آموزشی و درمانی امداد شهید دکتر بهشتی سبزوار، نقش مهمی در حفظ سلامتی و جان دلدادگان این امام همام در این مسیر دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *