اخبار بیمارستان رضوی, روابط عمومی

برپایی همایش «تغذیه درمانی بالینی در بیماران مبتلا به بدخیمی» در بیمارستان رضوی

همایش علمی یک روزه «تغذیه درمانی بالینی در بیماران مبتلا به بدخیمی» در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی ، این همایش به همت واحد آموزش و پژوهش بیمارستان رضوی با همکاری انجمن تغذیه ایران(شعبه خراسان رضوی) و سازمان نظام پزشکی مشهد با هدف ارائه جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی در زمینه تغذیه درمانی بالینی در بیماران سرطانی، صبح پنجشنبه ۲۲ تیرماه در سالن همایش‌های این بیمارستان برپا شد.
در این همایش علمی جمعی از متخصصان گروه‌های داخلی و کودکان، متخصصان و کارشناسان تغذیه، پزشکان عمومی و پرستاران شرکت کردند که دارای امتیاز بازآموزی برای آن‌ها بود.
اصول مدیریت تغذیه‌ای در بیماران مبتلا به بدخیمی، نقش تغذیه در بیماران مبتلا به سرطان، تغذیه درمانی بالینی در بیماران مبتلا به کاشکسی سرطان، کنترل عوارض مرتبط با تغذیه در بیماران مبتلا به بدخیمی حین درمان، اصول رژیم درمانی در بیماران مبتلا به سرطان، تداخلات غذا و دارو در درمان‌های بدخیمی و تغذیه درمانی در اطفال مبتلا به بدخیمی، از جمله عناوین مطرح شده توسط سخنرانان همایش بود.
شایان ذکر است، هر ساله نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌های متعدد علمی-تخصصی در رشته‌های مختلف پزشکی توسط واحد آموزش و پژوهش بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *