اخبار بیمارستان رضوی, روابط عمومی

ارائه خدمات رایگان درمانی به سادات حاشیه شهر مشهد توسط بیمارستان رضوی

به مناسبت عید غدیرخم، حدود ۴۰۰ خدمت رایگان پزشکی به خانواده‌های سادات محروم حاشیه شهر مشهد توسط گروه جهادی بسیج بیمارستان فوق تخصصی رضوی ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «دکتر احمد خسروی» بیمارستان رضوی در راستای اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک و خدمت‌رسانی در حوزه سلامت به مناطق محروم و همچنین در ادامه اجرای طرح «پنجشنبه‌های سلامت» این بیمارستان، ۱۵ تیرماه به حاشیه شهر مشهد اعزام شد.

با استقرار تیم اعزامی بیمارستان رضوی در محل مجتمع مسکونی سادات مشهد، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ خدمات رایگان درمانی و دارویی به ویژه دندانپزشکی به بیماران محروم سادات این مجتمع ارائه شد.

در این اردوی ویژه عید سعید غدیر، تیمی ۲۱ نفره متشکل از سه دندانپزشک، یک متخصص طب اورژانس، یک بینایی‌سنج، یک کارشناس مامایی، یک روانشناس، دو کارشناس دارویی، شش کارشناس پرستاری و شش کمک پرستار حضور داشتند.

در این اردوی جهادی خدماتی شامل دندانپزشکی، معاینه متخصص طب اورژانس و زنان و مامایی، بینایی‌سنجی، مشاوره روانشناسی، کنترل قند و فشارخون و اهدای داروهای رایگان به سادات ارائه شد.

۱۸ بیمار سادات برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان رضوی ارجاع داده و ۸ بیمار هم برای دریافت عینک طبی رایگان معرفی شدند.

شایان ذکر است، این گروه جهادی در قالب اجرای طرح پنجشنبه‌های سلامت بیمارستان رضوی با هدف ارتقای سلامت جامعه، خدمات ارزنده بهداشتی، درمانی و فرهنگی رایگان را به اقشار محروم و کم‌برخوردار به ویژه در مناطق حاشیه شهر مشهد ارائه می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *