اخبار بیمارستان رضوی, روابط عمومی

ارتقای کیفیت خدمات بیمارستان رضوی با دریافت و ارزیابی نظرات مراجعان

ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی مراجعان یکی از مهم‌ترین اهداف کلان بیمارستان فوق تخصصی رضوی است که دریافت و ارزیابی نظرات مراجعان نقش مهمی در تحقق این هدف دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی ، دریافت نظرات ذینفعان اعم از بیماران و همراهان‌شان و برگزاری جلسات حضوری با تیم مدیریت و رهبری بیمارستان، یکی از بهترین شیوه‌ها برای اطمینان از ارائه خدمات مطلوب در این مجموعه درمانی به شمار می‌‌رود.
در این راستا بیمارستان رضوی با هدف بازنگری و بروزرسانی برنامه استراتژیک، دریافت نظرات ذینفعان و تحلیل آن با شیوه‌های مدیریتی، نسبت به برگزاری جلسات منظم به صورت هر دو هفته یکبار اقدام کرده است.
بدین منظور از گروه‌های مختلف مراجعان و همراهان آن‌ها دعوت می‌شود تا با شرکت در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیرعامل و سایر مدیران ارشد و میانی بیمارستان، پیشنهادات، انتقادات و یا شکایات خود را مطرح کنند.
ایجاد تعامل مؤثر 
ایجاد حس خوب در مراجعان، شنیدن نقطه نظرات آن‌ها، تعامل مؤثر و رفع مشکلات به صورت فرآیندی، از جمله دستاوردهای برگزاری این جلسات به شمار می‌رود.
بدین ترتیب بیمارستان رضوی با برگزاری منظم این قبیل جلسات با مراجعان بیمارستان، شاهد ارتقای کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی و حفظ مشتریان وفادار در این مجموعه خواهد بود.
پاسخگویی به نیاز مراجعان 
بیمارستان رضوی همچنین با انجام نظرسنجی منظم، حضور بر بالین بیماران و کسب نظرات آن‌ها، به طور مستمر سطح کیفی خدمات ارائه شده و رضایت مراجعان خود را در بخش‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
اجرای طرح «مدیر پاسخگو» یکی دیگر از برنامه‌های بیمارستان رضوی در راستای تعامل تیم مدیریت بیمارستان با مراجعان و افزایش رضایتمندی آن‌ها محسوب می‌شود که در این طرح، اعضای تیم مدیریت و رهبری بیمارستان طبق برنامه از پیش تعیین شده در شیفت صبح در محل میز خدمت اجرای طرح در کلینیک حضور پیدا می‌کنند و پاسخگوی نیازهای عموم مراجعان به طور مستقیم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *