روابط عمومی

حضور بیمارستان فوق تخصصی رضوی در نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان

بیمارستان فوق تخصصی رضوی با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی‌های این مرکز درمانی،  در چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان شرکت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی ،  این نمایشگاه اختصاصی به همت شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد و سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری ترکمنستان و در راستای اهداف توسعه ملی و ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور با حضور جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت، از ۲۶ تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ در شهر عشق‌آباد برپا شده است.
بیمارستان فوق تخصصی رضوی با هدف معرفی هر چه بیشتر خدمات و امکانات پیشرفته پزشکی خود، تسهیل گردشگری سلامت بین دو کشور و ارجاع مستقیم و نظام‌مند بیماران ترکمنستان به این بیمارستان برای دریافت خدمات، با اختصاص غرفه‌ای در این نمایشگاه حاضر شده است.
این بیمارستان تنها مرکز درمانی شرکت‌کننده از ایران در چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان است.
در حاشیه این رویداد نیز جلسه‌ای بین بیمارستان و مسئولان بلندپایه وزارت بهداشت ترکمنستان برگزار می‌شود.
بیمارستان رضوی با برخورداری از بخش‌های مختلف تشخیصی و درمانی و کادری مجرب از برجسته‌ترین استادان و متخصصان در رشته‌های مختلف پزشکی، یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی در منطقه به شمار می‌آید که طی سال‌های اخیر نیز جایگاه خود را در صنعت گردشگری سلامت به خوبی پیدا کرده و بسیاری از بیماران کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان، برای پیگیری روند تشخیصی و درمانی خود از خدمات این بیمارستان استفاده می‌کنند.
این بیمارستان فوق تخصصی با اختصاص واحد پذیرش و بخش بستری بیماران بین‌الملل(IPD) توانسته خدمات ارزشمندی به بیماران غیرایرانی ارائه دهد.
شایان ذکر است، ایران و ترکمنستان به عنوان دو کشور دوست و همسایه با تاریخ، فرهنگ و تمدن کهن و قدیمی، فرصت‌های بسیاری برای افزایش همکاری‌های مشترک در حوزه‌های اقتصادی دارند. در این میان، ترکمنستان با دارابودن جمعیتی بیش از شش میلیون نفر، ۹۹۲ کیلومتر مرز مشترک خاکی و ۲۲۸ کیلومتر مرز مشترک آبی با ایران، اهمیت ویژه‌ای نیز از نظر ژئواکونومیک و ژئواستراتژیک برای جمهوری اسلامی ایران دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *