اخبار بیمارستان رضوی, روابط عمومی

بیمارستان فوق تخصصی رضوی میزبان خیرین سلامت کشور

به مناسبت گرامیداشت آغاز ماه رجب و هفدهمین سالگرد افتتاح فاز نخست بیمارستان فوق تخصصی رضوی، هزارمین جلسه خیرین سلامت کشور به میزبانی این بیمارستان در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی رضوی، این جلسه با حضور دکتر محسن محور مدیرگروه درمان آستان قدس رضوی و مدیرعامل این بیمارستان رضوی و جمعی از مسئولان و خیرین سلامت کشور در سالن همایش‌های این بیمارستان برپا شد.
بیمارستان رضوی به عنوان یکی از خیرین سلامت کشور در ادوار گذشته نیز میزبان تعدادی از جلسات دوره‌ای خیرین سلامت در ۲۳ سال گذشته بوده و کمک‌های ارزشمندی در راستای حمایت از بیماران محروم ارائه کرده است.
خدمت‌رسانی به بیماران کم برخوردار و حمایت از اقشار محروم
برگزاری اردوهای جهادی در عرصه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی با هدف ویزیت رایگان بیماران و اهدای رایگان دارو در روستاها و مناطق حاشیه شهر مشهد، از جمله اقداماتی است که به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «دکتر احمد خسروی» بیمارستان رضوی صورت گرفته است.
این اردوهای جهادی در قالب طرح «پنج‌شنبه‌های سلامت» با مشارکت گروه‌های داوطلب کادر درمان بیمارستان و هماهنگی دفتر امور خیران بیمارستان رضوی در حمایت از اقشار محروم در ادوار مختلف سال انجام می‌شود.
با توجه به این‌که بیمارستان رضوی در حاشیه شهر مشهد واقع شده است، جمعی از مراجعان سرپایی و بخش اورژانس این بیمارستان را اقشار کم‌برخوردار منطقه تشکیل می‌دهند، از همین رو این بیمارستان توجه خاصی به مراجعان کم‌برخوردار خود دارد و با ارائه تخفیف در هزینه‌های دریافتی، از بیماران محروم حمایت می‌کند.
بیمارستان رضوی همواره تمامی اقدامات حیاتی را برای حفظ جان بیماران اورژانسی انجام داده و اجازه نداده تا بضاعت مالی پایین بیماران خللی در پذیرش و خدمات‌رسانی به آن‌ها ایجاد کند.

اخبار بیمارستان رضوی, روابط عمومی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *