روابط عمومی

آخرین روش‌های نوین درمان بیماری‌های قلبی و عروقی در بیمارستان رضوی برررسی شد

همایش یک روزه «مروری بر آخرین روش‌های نوین درمانی در بیماری‌های قلب و عروق» در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد مقدس برگزار شد

این همایش به همت بیمارستان رضوی وابسته به مجموعه آستان قدس رضوی با هدف مروری بر آخرین گایدلاین‌های درمانی در حوزه قلب و عروق با حضور جمعی از پزشکان و متخصصان کشور جمعه پنجم اسفند ماه در سالن همایش‌های این بیمارستان برپا شد.

جراحان قلب و عروق، متخصصان قلب و عروق، فوق تخصص قلب کودکان، متخصصان بیهوشی، فوق تخصص مراقبت‌های ویژه، متخصصان داخلی و پزشکان عمومی، از جمله پزشکان حاضر در این همایش قلب و عروق بودند.

از محورهای موضوعی مورد بحث در این همایش می‌توان به دایسکشن آئورت، آنفارکتوس حاد، آنفارکتوس و ایسکمی در بیماران بدون انسداد عروق کرونر، درمان دارویی بعد از عمل قلب باز و مشاوره قلب در بیماران اشاره کرد.

آنمی و بیماری‌های قلب و عروق، معیارهای تشخیص تامبوناد در اکو، تازه‌های سیستم هدایت بیس، نارسایی قلب با عملکرد حفظ شده، نارسایی قلب راست و عوارض قلبی در بیماری کرونا، بخشی دیگر از این محورها به‌شمار می‌رود.

شایان ذکر است، هر ساله نشست‌ها، کارگاه‌ها و سمینارهای متعدد علمی- تخصصی در رشته‌های مختلف پزشکی به ویژه در حوزه قلب و عروق توسط بخش آموزش و پژوهش بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *