اخبار بیمارستان رضوی, روابط عمومی

هدف‌گذاری بیمارستان رضوی برای جذب گردشگر سلامت از تاجیکستان

بعد از اتفاق‌های خوبی که در سال ۱۴۰۱ در حوزه گردشگری سلامت میان بیمارستان رضوی و برخی کشورهای منطقه از جمله عراق و ترکمنستان صورت گرفت، حالا شاهد رایزنی‌هایی برای توسعه این مهم در تاجیکستان به عنوان کشوری فارسی زبان هستیم.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی، نماینده ریاست جمهوری تاجیکستان در امور گردشگری با هدف گسترش همکاری‌های این کشور با بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حوزه گردشگری سلامت زائران با مدیرعامل این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امید کریمی و ۹ نفر از متخصصان و مدیران حوزه گردشگری جمهوری تاجیکستان در حاشیه بازدید از مناطق و مراکز مختلف گردشگری و اقامتی خراسان رضوی به همراه چند تن از مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان رضوی بازدید کردند.

هیئت اعزامی گردشگری تاجیکستان در بازدید از بخش‌های بستری بیماران بین‌الملل(IPD)، پزشکی هسته‌ای و واحد پذیرش بیمارستان رضوی، از نزدیک با دستاوردهای درمانی، خدمات متنوع این بیمارستان و همچنین کیفیت ارائه خدمات به بیماران غیرایرانی آشنا شدند.

 

ارجاع مستقیم بیماران تاجیکستانی به بیمارستان رضوی

در نشست مشترک امید کریمی نماینده ریاست جمهوری تاجیکستان در امور گردشگری و دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی، همچنین در خصوص تسهیل ارائه خدمات گردشگری سلامت به زائران تاجیکستانی و ارجاع مستقیم و نظام‌مند بیماران این کشور به بیمارستان رضوی برای دریافت خدمات، گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

هیئت اعزامی گردشگری تاجیکستان در این نشست با ابراز خرسندی از وجود این بیمارستان مجهز و پیشرفته در مشهد مقدس، بر امضای تفاهم‌نامه همکاری برای ارجاع بیماران خود به بیمارستان رضوی در آینده تأکید کرد.

بیمارستان رضوی با برخورداری از بخش‌های مختلف تشخیصی و درمانی و همچنین کادری مجرب از برجسته‌ترین استادان و متخصصان در رشته‌های مختلف پزشکی، یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی در منطقه به شمار می‌رود که طی سال‌های اخیر جایگاه خود را در صنعت گردشگری سلامت به خوبی پیدا کرده است و بسیاری از بیماران کشورهای منطقه از جمله تاجیکستان به عنوان کشوری فارسی زبان، از خدمات آن استفاده می‌کنند.

شایان ذکر است، بیمارستان رضوی تنها مرکز درمانی مشهد است که هیئت اعزامی گردشگری تاجیکستان در حاشیه سفر خود به این شهر مقدس، از آن بازدید کرد.

اخبار بیمارستان رضوی, روابط عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *