روابط عمومی

معرفی خدمات گردشگری سلامت بیمارستان رضوی در نمایشگاه مرزی ایران و ترکمنستان

با رویکرد معرفی خدمات گردشگری سلامت بیمارستان فوق تخصصی رضوی، این مجموعه برای نخستین بار در نمایشگاه جشنواره فروش محصولات ایرانی در نقطه صفر مرزی ایران و ترکمنستان در باجگیران حضور بهم رسانده است.

به گزارش آستان نیوز، نمایشگاه جشنواره فروش محصولات ایرانی به همت بسیج اقتصادی گمرک مرزی باجگیران در ایران، با هدف معرفی توانمندی‌های شماری از مراکز تولیدی و خدماتی کشور، دوم دی ماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد و تا هشتم دی ماه ادامه دارد.
بیمارستان رضوی نیز در ادامه فعالیت‌های خود در زمینه توسعه گردشگری سلامت با رویکرد جذب گردشگران سلامت از کشور ترکمنستان، در این نمایشگاه با برپایی غرفه‌ای مجزا حضور یافته است.
این بیمارستان در بهمن ماه سال گذشته نیز در چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان شرکت کرده بود، اما این برای نخستین بار است که در نمایشگاه نقطه صفر مرزی باجگیران حاضر شده است.
جایگاه برجسته بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت
بیمارستان رضوی، مجهزترین مرکز درمانی وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد مقدس است که با برخورداری از بخش‌های مختلف تشخیصی و درمانی از جمله واحد مجزای پذیرش و بخش بستری بیماران بین‌الملل(IPD) و کادری برجسته از مجرب‌ترین متخصصان در رشته‌های گوناگون پزشکی، یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی در کشور و فعال‌ترین آن‌ها در حوزه گردشگری سلامت به شمار می‌آید.
این بیمارستان پس از کسب عنوان «صادرکننده نمونه ملی در حوزه صادرات خدمات گردشگری سلامت» و همچنین دریافت جایزه مشوق صادراتی در سال جاری از سازمان توسعه تجارت، در تلاش است با انجام اقدامات مختلف از جمله حضور در نمایشگاه‌ها، بتواند علاوه‌بر معرفی خدمات خود در این حوزه، آمار گردشگران سلامت را افزایش داده و از این طریق برای کشور ارزآوری ایجاد کند.
شایان ذکر است، مرز باجگیران، یکی از مرزهای رسمی ایران و ترکمنستان است که فاصله آن تا مشهد حدود ۲۰۰ کیلومتر و تا عشق‌آباد ترکمنستان ۵۵ کیلومتر است. بسیاری از گردشگران و زائران ترکمنستان با توجه به تعطیلات آغاز سال نو میلادی در این کشور، از این مرز به ایران و حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *