روابط عمومی

ارائه ۶۰۰ خدمت درمانی رایگان به بیماران محروم شهرک شهید رجایی مشهد

به همت بیمارستان فوق تخصصی رضوی، بیش از ۶۰۰ خدمت درمانی رایگان به بیماران محروم شهرک شهید رجایی در حاشیه شهر مشهد ارائه شد.

به گزارش آستان نیوز، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «دکتر احمد خسروی» بیمارستان رضوی در راستای اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار در حوزه سلامت و همچنین در ادامه اجرای طرح «پنجشنبه‌های سلامت» این بیمارستان، شانزدهم آذر ماه جاری به شهرک شهید رجایی در حاشیه شهر مشهد اعزام شد.
تیم اعزامی بیمارستان رضوی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج کمیل و قرارگاه محله کرامت شهید دهنوی در محل دبیرستان روحانی شهید «ولی الله محسنی» در حُر ۱۹ مستقر شد و از ساعت ۸ تا ۱۶ به ارائه خدمات رایگان درمانی و دارویی به بیش از ۲۰۰ بیمار کم‌برخوردار منطقه پرداخت.
در این اردوی جهادی، تیمی ۳۳ نفره متشکل از یک متخصص طب اورژانس، سه دندانپزشک، یک روانشناس، دو کارشناس مامایی، دو بینایی‌سنج، سه کارشناس دارویی، شش کارشناس پرستاری، ۱۰ کمک پرستار و پنج نیروی پشتیبانی از بیمارستان رضوی حضور داشتند.
به همت این تیم پزشکی در مجموع خدماتی شامل ۸۹ مورد معاینه متخصص طب اورژانس، ۴۵ مورد دندانپزشکی، ۲۴ مورد معاینه زنان و مامایی، ۷۹ مورد بینایی‌سنجی، ۱۴ مورد مشاوره روانشناسی، ۱۹۵ مورد کنترل قند و فشارخون، ۴۰ مورد تزریقات و سرم‌تراپی و ۱۱۹ مورد نسخه برای اهدای داروهای رایگان به بیماران محروم شهرک شهید رجایی ارائه شد.
علاوه‌براین، ۹ بیمار به منظور دریافت خدمات تخصصی پزشکی به بیمارستان رضوی و ۱۷ بیمار برای دریافت عینک رایگان معرفی شدند.
شایان ذکر است، بیمارستان رضوی در قالب اجرای طرح پنجشنبه‌های سلامت با هدف ارتقای سلامت جامعه، خدمات ارزنده بهداشتی، درمانی و فرهنگی رایگان در ادوار گوناگون به اقشار محروم و کم‌برخوردار در حاشیه شهر مشهد یا مناطق روستایی خراسان رضوی ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *