روابط عمومی

آغاز فرآیند الکترونیکی‌سازی پرونده‌های بیماران و حذف کامل کاغذ در بیمارستان رضوی

با امضای تفاهم‌نامه میان بیمارستان فوق تخصصی رضوی و اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی، فرآیند الکترونیکی‌سازی پرونده‌های بیماران و حذف کامل کاغذ در این بیمارستان در مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش آستان نیوز، مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری مشترک با حضور دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی و دکتر محمد وجدانی مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی در محل دفتر مدیریت این بیمارستان در مشهد برگزار شد.
این تفاهم‌نامه به منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه‌جانبه در حوزه فناوری اطلاعات با هدف تسهیل در انجام فرآیندها در راستای الکترونیکی‌سازی پرونده‌های بیماران و به منظور حذف کامل کاغذ در بیمارستان رضوی به امضاء طرفین رسید.
این پروژه با پیاده‌سازی کامل فرم‌های مورد نیاز به صورت الکترونیکی و پیگیری حذف چالش‌های موجود در یکی از بخش‌های بیمارستان رضوی شروع می‌شود که در صورت اجرای موفقیت‌آمیز آن، پروژه مذکور در تمامی بخش‌های این بیمارستان و سپس در تمامی بیمارستان‌های مشهد اجرا خواهد شد.
اداره‌کل بیمه سلامت خراسان رضوی در تمامی مراحل اجرای پروژه در کنار بیمارستان رضوی حضور دارد و بر اجرای صحیح و کامل آن نظارت داشته و پیگیری پذیرش امضای الکترونیک از مراجع قضایی و عدم نیاز به موازی کاری کاغذی و الکترونیکی به صورت همزمان، از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بیمه سلامت را برعهده خواهد داشت.

گفتنی است، بیمارستان رضوی در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به هوشمندسازی فرآیندهای بیمارستان و در نتیجه کاهش مصرف کاغذ، کمک به حفظ محیط زیست و ارتقای ارائه خدمات خود به بیماران داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *