روابط عمومی

بازدید ۴۰ خادمه بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) از بیمارستان رضوی

همزمان با ایام میلاد امام جواد(ع) و دهه مبارک فجر، به همت مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی ۴۰ خادم بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) از بیمارستان فوق تخصصی رضوی بازدید کرده و از نزدیک با خدمات این بیمارستان پیشرفته و مجهز کشور در مشهدمقدس آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستاان رضوی ، ۴۰ بانوی خادم از بخش‌های مختلف حرم مطهر رضوی سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه ضمن دیدار با دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی، از بخش‌های پزشکی هسته‌ای، رادیوتراپی، جراحی زنان، بلوک زایمان و همچنین بخش بستری بیماران بین‌الملل(IPD) این بیمارستان بازدید کردند.
مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین، از خردادماه سال جاری نسبت به برگزاری بازدیدهایی از سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی اقدام کرده است.
این بازدیدها با هدف آشنایی خادمان حرم مطهر رضوی با فعالیت‌ها و دستاوردهای این آستان مقدس به صورت هفتگی با حضور ۴۰ خادم انجام می‌شود.
شایان ذکر است، گروه‌های مختلف داخلی و خارجی بسیاری در طول سال از بیمارستان رضوی که یکی از مهم‌ترین مراکز درمانی وابسته به آستان قدس رضوی به شمار می‌آید، دیدن می‌کنند و با گوشه‌ای از خدمات این آستان مقدس در حوزه درمان از نزدیک آشنا می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *