اخبار بیمارستان رضوی

بازدید مدیران ۶۰ شرکت گردشگری عراق از بیمارستان رضوی

همزمان با برگزاری همایش مشترک «فعالان صنعت گردشگری ایران و عراق» در مشهد، مدیران بیش از ۶۰ شرکت گردشگری عراق از ظرفیت‌های بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حوزه گردشگری سلامت بازدید کردند.

 

رئیس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت خراسان رضوی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: امیدوارم برگزاری این همایش موجب تعامل بیشتر بین شرکت‌های گردشگری سلامت عراق و مجموعه گردشگری سلامت ایران به‌ویژه مراکز درمانی کشور شود و دستاوردهای مهم و خوبی نیز برای بیمارستان رضوی به همراه داشته باشد.

برنامه‌ریزی برای حذف واسطه‌های غیرمجاز
حسین نکونام افزود: همچنین امیدواریم با فرآیند‌های مانند B2B و دیگر اقداماتی که به‌صورت مستقیم مراکز درمانی و گردشگری سلامت دو کشور را با هم مرتبط می‌کند، شاهد رونق صنعت گردشگری سلامت در ایران باشیم.

ارائه خدمات پیشرفته درمانی در بیمارستان رضوی
مدیر مؤسسه خیریه «حاج ابوسجاد محمد حسین نعمانی» از استان بابل عراق نیز گفت: بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد از نظر ارائه خدمات درمانی و بهداشتی بسیار پیشرفته است.

احسان علی کاظم الاعرجی اظهار کرد: مؤسسه خیریه نعمانی به منظور ارائه برخی خدمات درمانی که در عراق وجود ندارد، بیماران را به خارج از کشور اعزام می‌کند و به طور مثال تاکنون برای انجام پیوند کبد و درمان بیماری‌های بدخیم، بیمارانی را به بیمارستان‌های مشهد، تهران، قم و شیراز در ایران اعزام کرده‌ایم.

وی افزود: تعداد بیماران اعزامی این مؤسسه به خارج از کشور به حدود هزار نفر در سال می‌رسد و در همین راستا با هدف توسعه همکاری با بیمارستان‌ها و پزشکان ایرانی، در همایش مشترک مشهد شرکت کرده‌ایم تا تعداد بیشتری از بیماران نیازمند ما از ظرفیت گردشگری سلامت در ایران و خدمات تخصصی کادر درمان این کشور بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است، همایش مشترک فعالان صنعت گردشگری ایران و عراق، از سوم تا پنجم آذر ۱۴۰۰ در مشهد برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *