اخبار بیمارستان رضوی, روابط عمومی

آغاز اجرای طرح «مدیر پاسخگو» در بیمارستان فوق تخصصی رضوی

با هدف افزایش رضایتمندی و توجه به نیازهای مراجعان و در راستای استانداردهای اعتباربخشی، طرح «مدیر پاسخگو» در بیمارستان فوق تخصصی رضوی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی ، اعضای تیم مدیریت و رهبری بیمارستان رضوی به منظور اجرای طرح مدیر پاسخگو با ایجاد میز خدمت و حضور در کلینیک این بیمارستان در ساختمان شماره یک طبق برنامه از پیش تعیین شده، آماده پاسخگویی به نیازهای عموم مراجعان به طور مستقیم از ساعت ۸ تا ۱۳ هستند.
در این میز خدمت، مدیرعامل و مدیران ارشد بیمارستان رضوی با ایجاد رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد و احترام به مراجعان، پاسخگوی حداکثری نیازهای آن‌ها خواهند بود.
از زمان آغاز اجرای طرح مدیر پاسخگو، تمام کارکنان حاضر در این طرح واکنش مثبتی در قبال مدیر پاسخگو داشته و تلاش بیشتری برای موفقیت سازمان و کسب رضایت ارباب رجوع کرده‌اند.
ارزیابی صورت گرفته نشان می‌دهد این کارکنان حتی هنگام نیاز، علاوه‌بر وظایف خود اقداماتی را متقبل می‌شوند، زیرا مدیران پاسخگو کمک به مراجعان را وظیفه خود می‌دانند و همین امر باعث ایجاد رابطه‌ای متقابل، مبتنی بر توجه و احترام میان آن‌ها می‌شود.
کنترل ازدحام، مدیریت و راهنمایی بیماران در کلینیک، تسهیل فرآیند پذیرش بیماران، حذف فرآیندهای زائد و مصاحبه با بیماران برای رفع مشکلات، از جمله اقدامات اصلاحی انجام شده در بیمارستان با اجرای این طرح است.
شایان ذکر است، علاوه‌بر اجرای طرح مدیر پاسخگو، واحد پیگیری امور بیماران بیمارستان رضوی همچون گذشته در طبقه همکف بین ساختمان‌های شماره یک و دو بیمارستان رضوی پاسخگوی مراجعان و بیماران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *