روابط عمومی

برگزاری همایش علمی «دیالیز در آی.سی.یو» در بیمارستان رضوی

همایش علمی «دیالیز در بخش مراقبت‌های ویژه(آی.سی.یو)» به همت واحد آموزش و پژوهش بیمارستان فوق تخصصی رضوی در این بیمارستان در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی ، این همایش یک روزه با هدف ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه دیالیز در بخش آی.سی.یو، جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ در سالن همایش‌های بیمارستان رضوی برپا شد.

در این همایش جمعی از فوق تخصصان بیماری‌های ریه و نفرولوژی، جراحی عروق و همچنین مراقبت‌های ویژه، متخصصان بیماری‌های داخلی و متخصصان بیهوشی، پزشکان عمومی، کارشناسان ارشد پرستاری(مراقبت‌های ویژه، مراقبت‌های ویژه نوزادان، بیهوشی، پرستاری اورژانس، پرستاری داخلی و جراحی) شرکت کردند.

آناتومی فیزیولوژی کلیه، اختلالات آب و الکترولیت، نارسایی حاد و مزمن کلیه، اندیکاسیون‌های دیالیز، همودیالیز و راه‌های دستیابی به عروق، روش‌های انجام دیالیز، کفایت دیالیز، عوارض دیالیز و مانیتورینگ در دیالیز و مراقبت از اکسس‌های عروقی، از جمله عناوین مورد بحث و گفت‌وگو در همایش دیالیز در آی.سی.یو بود. همچنین این همایش دارای امتیاز بازآموزی برای شرکت‌کنندگان بود.

شایان ذکر است، هر ساله نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌های متعدد علمی- تخصصی در رشته‌های مختلف پزشکی توسط واحد آموزش و پژوهش بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *