روابط عمومی

تقدیر فرمانده سپاه امام رضا(ع) از مدیرعامل بیمارستان رضوی به عنوان مدیر نمونه بسیجی

در همایش «یاران خراسانی»، فرمانده سپاه امام رضا(ع) از مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی به عنوان مدیر نمونه و پرتلاش برای تحقق اهداف عالی و مأموریت‌های بسیج در مسیر تشکیل دولت اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش آستان نیوز، در این همایش که ششم شهریورماه همزمان با هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندی، با حضور جمعی از فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج ادارات استان خراسان رضوی در تالار شهر مشهدمقدس برگزار شد، سرتیپ پاسدار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع) از دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.
در متن این لوح تقدیر که به امضای سرتیپ پاسدار سیدهاشم غیاثی رسیده، آمده است:
«تلاش خالصانه شما آینه وظیفه‌شناسی و پژواک دانایی و تعهد است، نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نویدبخش آینده‌ای پرنشاط و زیباست. مسلماً آن‌هایی که مسیر تلاش مؤمنان را هموار می‌سازند، سزاوار تکریم و احترامند، اینان رشد و تعالی انسانیت را مهر می‌کنند و ایثار را در عشق خدمت بی‌منت و شبانه‌روزی به هموطنان خود متجلی می‌سازند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت و همچنین روز کارمند خدمت شما برادر عزیز، انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر نمونه و پرتلاش برای تحقق اهداف عالی و مأموریت‌های بسیج در مسیر تشکیل دولت اسلامی، تبریک عرض کرده و امیدوارم تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در عمل به فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) همواره موفق و مؤید باشید».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *