اخبار بیمارستان رضوی, روابط عمومی

برگزاری نشست گردشگری سلامت مراکز درمانی مشهد به میزبانی بیمارستان رضوی

نشست هم‌اندیشی گردشگری سلامت با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه بین‌الملل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر مشهد در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برپا شد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی ، این نشست یک روزه از سوی معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری بیمارستان رضوی در راستای معرفی جدیدترین دستاوردها در حوزه گردشگری سلامت و تبادل هر چه بیشتر تجربیات بین فعالان این حوزه، در سالن همایش‌های این بیمارستان برگزار شد.
مهندس ولی مدیر خدمات گردشگری و دانش‌بنیان سازمان توسعه تجارت ایران، دکتر شاپور بدیعی اول معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دکتر داود خوش‌شکن مدیر گردشگری سلامت این دانشگاه، از جمله سخنرانان این نشست هم‌اندیشی بودند.
معرفی بیمارستان رضوی به عنوان الگویی موفق در حوزه گردشگری سلامت در کشور و بیان برخی از اقدامات و دستاوردهای آن در راستای جذب بیماران غیرایرانی و کسب موفقیت‌های بیشتر در این حوزه، از جمله موضوعات مورد بحث در نشست گردشگری سلامت مراکز درمانی مشهد بود.
علاوه‌براین، شرکت‌کنندگان با گواهی صادرات خدمات، معافیات مالیاتی و مشوق‌های صادراتی بیشتر آشنا شدند.
از دیگر بخش‌های این نشست نیز می‌توان به معرفی رویدادهای پیش رو در حوزه گردشگری و پرسش و پاسخ در خصوص مباحث مطرح شده، اشاره کرد.
شایان ذکر است، بیمارستان فوق تخصصی رضوی به عنوان یک مرکز درمانی و تشخیصی پیشرفته و مجهز پزشکی در مشهد با دارابودن واحد پذیرش و بستری بیماران بین‌الملل(IPD) و مهمانسرای ویژه گردشگران سلامت، دستاوردهای خوبی در حوزه گردشگری سلامت طی چند سال اخیر در منطقه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *