روابط عمومی

کسب عنوان “صادرکننده نمونه ملی” در حوزه گردشگری سلامت توسط بیمارستان رضوی

بیمارستان فوق تخصصی رضوی در بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات به عنوان صادرکننده نمونه ملی در حوزه گردشگری سلامت و اولین و تنها بیمارستان در سطح کشور در این حوزه معرفی شد.

به گزارش آستان نیوز، در آیین بزرگداشت روز ملی صادرات و اعلام صادرکنندگان ممتاز و نمونه جمهوری اسلامی ایران به عنوان منتخبین بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات که شنبه ۲۹ مهرماه با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، از دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی به عنوان صادرکننده نمونه ملی در حوزه گردشگری سلامت با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.
صنعت گردشگری به عنوان سومین صنعت ارزآور در جهان، یکی از زنجیره‌های مهم حوزه اقتصاد در کشور با عنوان “صادرات خدمات گردشگری” محسوب می‌‌شود، از این رو در سال گذشته با پیگیری‌های مستمر معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همکاری مطلوب سازمان توسعه تجارت ایران، جوایز صادراتی به فعالان گردشگری اختصاص پیدا کرد.
بیمارستان رضوی به عنوان یکی از فعالان حوزه گردشگری سلامت با جذب بیشترین گردشگر سلامت برای کشور، توانست پس از تایید سازمان توسعه تجارت ایران، از جایزه‌ها و مشوق‌های صادراتی در تیرماه سال جاری در این حوزه برخوردار شود.
پس از دریافت این جایزه، فعالیت این بیمارستان همچون سایر فعالان گردشگری مورد بررسی و ارزیابی بازرسان این سازمان قرار گرفت تا صادرکنندگان نمونه کشور انتخاب شوند.
بیمارستان رضوی با برخورداری از بخش‌های مختلف تشخیصی و درمانی و کادری مجرب از برجسته‌ترین استادان و متخصصان در رشته‌های مختلف پزشکی، یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی در منطقه محسوب می‌شود که طی سال‌های اخیر نیز جایگاه خود را در صنعت گردشگری سلامت به خوبی پیدا کرده است.
بسیاری از بیماران کشورهای همسایه همچون عراق، ترکمنستان، افغانستان، بحرین، عمان، کویت و حتی کشورهای اروپایی، برای پیگیری روند تشخیصی و درمانی خود از خدمات این بیمارستان مجهزِ وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد مقدس استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *