روابط عمومی

هشتمین جشنواره «غذای سالم و ایمن» در بیمارستان رضوی برپا شد

به مناسبت روز جهانی غذا، هشتمین جشنواره «غذای سالم و ایمن» در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برپا شد.

به گزارش آستان نیوز، این جشنواره با حضور دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی و جمعی از پزشکان، مدیران و کارکنان آن، داوران ملی و بین‌المللی حوزه غذا از جمله جلال زواره سرآشپز بین‌المللی، دانشجویان رشته هتلداری مشهد و… در این بیمارستان برگزار شد.
گرامیدشت روز جهانی غذا، ارائه الگوهای عملی از غذای سالم، تشویق خانواده‌ها در استفاده از الگوهای صحیح تغذیه‌ای و معرفی انواع غذاهای موجود در سفره‌های ایرانیان با تزیینات زیبا و خلاقانه، از جمله اهداف برپایی این جشنواره بود.
در هشتمین جشنواره «غذای سالم و ایمن» بیمارستان رضوی بیش از ۵۰ نفر با ارائه بیش از ۶۰ نوع غذا در ۵ سرفصل شامل «غذای ایرانی»، «غذای فرنگی»، «فست فودهای سالم»، «آش و سالاد» و «دسر و کیک» در رقابتی سالم و جذاب شرکت کردند.
پس از بررسی انواع غذاهای پخته و تزیین شده توسط شرکت‌کنندگان در این جشنواره از سوی چهار داور ملی و بین‌المللی، در مجموع ۱۰ نفر(در هر سرفصل ۲ نفر) به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.
در ادامه برگزاری جشنواره غذای سالم و ایمن نیز مدیرعامل بیمارستان رضوی از برگزیدگان و همچنین اعضای هیئت داوری جشنواره با اعطای هدایایی تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *