روابط عمومی

مراسم جشن گرامی‌داشت روز پرستار در بیمارستان رضوی برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب(س)، مراسم جشن گرامی‌داشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، این مراسم با حضور دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی، دکتر محمد امین بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و جمعی از مدیران، پزشکان و پرستاران همراه با برنامه‌های مختلف صبح امروز در سالن همایش‌های این بیمارستان برپا شد.
مدیرعامل بیمارستان رضوی در این مراسم دو ویژگی مهارت و ظرافت را لازمه کار نیروی انسانی در بیمارستان‌ها دانست و اظهار کرد: توصیه می‌شود با وجود مهارت‌هایی که تمام کارکنان این مجموعه دارند، مدیران و سرپرستاران بیمارستان با دقت و ظرافت فعالیت کارکنان را ارزیابی کنند.
دکتر محور با تأکید بر همدلی موجود بین کارکنان بیمارستان رضوی گفت: این بیمارستان با توجه به همین همدلی، در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ توانست بالاترین لوح‌های تقدیر یک مرکز خدماتی را در کشور دریافت کند.
او با اشاره به دریافت لوح تقدیر جشنواره ملی «امتنان» از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی و نیز لوح سبز از سازمان حفاظت محیط زیست توسط بیمارستان رضوی خاطرنشان کرد: این بیمارستان همچنین برای اولین بار در تاریخ ۲۷ ساله فعالیت خود توانست عنوان «صادرکننده نمونه ملی در حوزه صادرات خدمات گردشگری سلامت» و جایزه مشوق صادراتی را از سازمان توسعه تجارت بدست آورد.
مدیرعامل بیمارستان رضوی تصریح کرد: امسال هم بیمارستان در تلاش است با همدلی و همراهی تمامی کارکنان خود بتواند در ارزیابی اعتباربخشی ملی بیمارستان‌ها همچون دوره گذشته درجه عالی را دریافت کند.
تقدیر مدیرکل تعاون و کار استان از پرستاران
در این مراسم همچنین دکتر بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از تلاش‌های پرستاران کشور به ویژه پرستاران بیمارستان رضوی در حوزه افزایش بهره‌وری و سلامت جامعه تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه مراسم با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از تلاش‌های شبانه‌روزی جمعی از مدیران و پرستاران بازنشسته و فعال بیمارستان رضوی تقدیر شد. پخش کلیپ‌هایی درباره شرایط زندگی و کار پرستاران بیمارستان رضوی، از دیگر برنامه‌های جشن میلاد حضرت زینب(س) بود.
شایان ذکر است، جشنواره پاییزه «پرستارپز» نیز شنبه ۲۷ آبان ماه در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، در سه بخش دسر، کیک و شیرینی با حضور تعدادی از پرستاران خوش ذوق در محل رستوران بیمارستان رضوی برگزار شد. پس از داوری دست‌پخت‌ها، پرستاران منتخب با اهدای جوایز ویژه توسط مدیریت بیمارستان تقدیر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *