راهنمای نوبت دهی

مراجعه کننده محترم  قبل از ورود به سامانه نوبت دهی، موارد ذیل را به دقت مطالعه فرمایید:

  • ساعات کار کلینیک همه روزه بجز روزهای تعطیل  از ساعت ۷ الی ۱۹:۳۰  می باشد .
  • ضروری است نوبت دهی اینترنتی صرفاً با مشخصات و اطلاعات بیمار انجام شود و هنگام ثبت بیمه دقت شود که دفترچه بیمه متعلق به خود بیمار باشد .(( در صورت مغایرت مشخصات ثبت شده با ارائه کارت شناسایی بیمار قابل اصلاح خواهد بود)) 
  • در صورت نداشتن دفترچه بیمه ارائه کارت ملی بیمار به صندوق بیمارستان الزامی است .
  • در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی جهت اتباع خارجی و نوزادانی که تازه متولد شده و فاقد کد ملی هستند، امکانپذیر نمی باشد . (( جهت ثبت نوبت لازم است بصورت حضوری و روزانه ساعت ۶ صبح به صندوق کلینیک مراجعه نمایند ))
  • حضور  ۳۰ دقیقه قبل از زمان تعیین شده در کلینیک الزامی است.
  • در نوبت دهی اینترنتی کل مبلغ ویزیت براساس نوع بیمه و آزاد دریافت می گردد . در خصوص بیمه های با قرارداد ۱۰۰ درصد، ۲۵ درصد مبلغ آزاد ویزیت دریافت و پس از مراجعه و ویزیت توسط پزشک این مبلغ قابل عودت خواهد بود.در صورت عدم حضور در موعد مقرر مبلغ واریزی با کسر جریمه(۲۵% مبلغ ویزیت آزاد )قابل عودت می باشد .(( مبلغ در حساب شما تا زمان مراجعه بعدی باقی می ماند و یا اینکه با مراجعه به قسمت پیگیری نوبت و ورود کد ملی و شماره رهگیری پیامک شده هنگام اخذ نوبت، می توانید شماره حساب جهت واریز وجه اعلام نمایید. ))
  • امکان کنسل کردن نوبت تا ۲۴ ساعت قبل از حضور پزشک بدون کسر وجه وجود دارد . (( چنانچه زمان کمتر یا مساوی ۲۴ ساعت باشد یک چهارم مبلغ ویزیت آزاد به عنوان جریمه کسر و مابقی مبلغ قابل عودت می باشد))
  • در صورت کنسلی نوبت باید از قسمت پیگیری نوبت ، نوع دریافت خود را اعلام نموده و چنانچه مایل به برگشت وجه به حسابتان می باشید باید اطلاعات حساب خود را ( شماره حساب ، نام حساب و نام بانک ) را وارد نمائید .
  • در صورت عدم حضور پزشک نوبت شما توسط منشی کلینیک کنسل و اطلاع رسانی و ارسال پیامک می گردد در این صورت جهت دریافت هزینه پرداختی از قسمت پیگیری نوبت اقدام به ثبت و اعلام شماره حساب نمایید.
  • ضروری است ۲۴ ساعت قبل از مراجعه به بیمارستان نوبت خود را مجدداً چک نمایید و از ثبت نوبت خود اطمینان حاصل نمائید .
  • در صورت کنسل شدن نوبت از سوی کلینیک به شماره موبایل ثبت شده در پذیرش پیام ارسال می شود (( شما می توانید در خصوص دریافت حضوری مبلغ(مراجعه به صندوق کلینیک) و یا واریز به حسابتان (مراجعه به قسمت پیگیری نوبت سایت بیمارستان ) تصمیم گیری نمائید . ))
  • هنگام مراجعه به بیمارستان مستقیماً به صندوق کلینیک جهت دریافت استعلام بیمه مراجعه نمایید.
  • وقت دهی فقط مربوط به ویزیت می باشد .
  • امکان نوبت دهی اینترنتی از ساعت۲۳:۱۵ تا ۰۰:۱۵ بامداد مقدور نمی باشد و نوبت هر روز تا ساعت۲۳:۱۵ روز قبل امکانپذیر می باشد .
  • برای انجام عملیات نوبت دهی از مرورگرهای Chrome یا Firefox استفاده نمایید. (دانلود مرورگر کروم) (دانلود مرورگر فایرفاکس)
  • ویزیت متخصص تغذیه و نوار بدن در تعهد بیمه ها نمی باشد و در نوبت دهی هزینه ویزیت و نوار بدن همزمان کسر می گردد.

مراجعه کننده عزیز از اعتماد شما به بیمارستان فوق تخصصی رضوی سپاسگزاریم برای دریافت نوبت دهی تلفنی گویا، تماس از طریق شماره های ۳۶۰۰۴۰۰۰_۳۶۰۰۲۰۰۰_۳۶۶۶۸۸۸۸ امکان پذیر می باشد.

فهرست