نظرات ذینفعان
همانگونه که مستحضرید، بیمارستان رضوی به طور مستمر، رضایتمندی ذینفعان خود را مورد پایش قرار میدهد، تمامی گروههای بیماران بستری و سرپایی، همراهان بیماران و حتی کلیه کارکنان بیمارستان، در این ارزیابیها، نقطه نظرات خود را در قالب فرم رضایتسنجی منعکس مینمایند. در همین راستا و با توجه به اینکه یکی از مهمترین ذینفعان بیمارستان، پزشکان میباشند، از شما عزیزان میخواهم که نظرات خود را درباره عملکرد بخشهای مختلف بیمارستان به اینجانب منعکس فرمایید. این پرسشنامه بدون ذکر نام و از طریق واحد بهبود کیفیت بیمارستان گردآوری خواهد شد، تا اگر انتقادی متوجه عملکرد ریاست بیمارستان نیز باشد، بدون در نظر گرفتن تعارفات مرسوم طرح گردد. قطعا شناخت از نقطه نظرات پزشکان محترم این مرکز، به ارتقاء و بهبود کیفیت بیمارستان کمک نموده و تلاش خواهیم نمود تا موجبات رضایتمندی شما عزیزان نیز به روشی علمی و مستند فراهم گردد.
با تشکر دكتر محسن محور مدیر
عامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی
از اينكه بادقت سوالات را مطالعه و سعي خواهيد نمود با صداقت به آنها پاسخگو باشيد سپاسگزاريم.
این پرسش نامه بی نام و بدون مشخصات فردی خواهد بود . اطلاعات مطرح شده در پرسشنامهها توسط واحد بهبود کیفیت مورد بررسی قرار ميگيرد.