اخبار بیمارستان رضوی

پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی در رتبه عالی قرار دارد

رییس واحد پزشکی هسته ای بیمارستان تخصصی امیرالمومنین(ع) در نجف اشرف گفت: پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی در رتبه عالی قرار دارد.

به گزارش آستان‌نیوز، دکتر حیدر علوی ضمن بازدید از بخش پزشکی هسته‌ای و فعالیت‌های تشخیصی و درمانی در این بخش هم‌زمان با روز پرتونگاری، عنوان کرد: باید اذعان کرد که پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی در واقع در درجه یک و عالی قرار دارد.

وی افزود: این بخش در حقیقت دارای آخرین و به‌روزترین تجهیزات در حوزه پزشکی هسته‌ای بوده و بسیاری از آزمایش‌ها و بررسی‌های تشخیصی در زمینه بیماری‌های سرطان در این بخش مجهز قابل انجام است. هم‌چنین کادر فنی و پزشکی اعم از پزشکان متخصص و حازق و نیز کارشناسان پزشکی هسته‌ای خبره‌ای در این بخش مشغول به کار هستند.

دکتر علوی هدف از بازدید خود و همکارانش از این بخش را اینگونه مطرح کرد: ایجاد باب همکاری و تعامل دوجانبه بین بیمارستان فوق تخصصی رضوی و بیمارستان امیرالمومنین(ع) به‌ویژه در زمینه پزشکی هسته‌ای از اهداف این بازدید بوده است و ماحصل این بازدید به امید خداوندعقد قرارداد دوجانبه میان این دو بیمارستان خواهد بود.

این متخصص اطهار کرد: این همکاری و تعامل به لطف ائمه اطهار(علیهم السلام) با آموزش کادر درمان پزشکی هسته‌ای بیمارستان امیرالمومنین(ع) شروع خواهد شد و در ادامه متخصصان بیمارستان رضوی در خصوص نگارش گزارشات مربوط به خدمات تصویربرداری پزشکی هسته‌ای به کادر درمان ما کمک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پزشکی هسته‌ای رشته‌ای  نوپا در کشور عراق است، گفت: عمر این رشته تخصصی در عراق کمتر از دوسال است؛ بنابراین ما آمار و ارقام دقیقی از متقاضیان دریافت خدمات در بخش پزشکی هسته‌ای نداریم اما پیش‌بینی ما این است که با تعاملاتی که با بیمارستان رضوی خواهیم داشت و توسعه‌هایی که در بخش خدمات پزشکی هسته‌ای خود ایجاد خواهیم کرد، با افزایش تعداد مراجعان روبرو خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *