اخبار بیمارستان رضوی

قدردانی مدیرعامل بیمارستان رضوی از فرماندهان مدافعان سلامت در مشهد

هم‌زمان با گرامیداشت روز پزشک، مدیرعامل بیمارستان رضوی از فرماندهان مدافعان سلامت در مشهد قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی، دکتر محسن محور، مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی، روز گذشته با حضور در ستاد مبارزه با ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از دکتر بحرینی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر بدیعی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سایر فعالان در ستاد مبارزه با ویروس کرونا و نیز سایر معاونان و مسئولان این دانشگاه به‌طور ویژه قدردانی کرده و این بزرگواران را «فرماندهان مدافعان سلامت» در مشهد خواند.

وی افزود: در واقع، شما پزشکان حاضر در این ستاد و در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، طلایه‌داران ایثارگری در امر خدمت بوده و اکنون، جان‌نثاری ۱۶ پزشک و پرستار به‌عنوان شهدای خدمت در مسیر حفظ جان انسان‌ها گواه این امر است.

دکتر محور ادامه داد: از دست دادن بزرگانی چون دکتر خوارزمی و دکتر خسروی خراشاد داغ بزرگی است که اکنون بر پیشانی جامعه وزین پزشکی استان نشسته و هر روز غم از دست دادن این بزرگ‌مردان عمیق و عمیق‌تر می‌شود اما درسی که از این بزرگان به ما رسیده مقاومت و مبارزه همگانی با این ویروس و رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی است.

گفتنی است، به رسم یادبود و قدردانی، هدایا و لوح تقدیری از طرف مدیرعامل بیمارستان رضوی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهداء و طی آن از زحمات بی‌شائبه آنان تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *