روابط عمومی

دفتر گردشگری سلامت بیمارستان رضوی در ترکمنستان افتتاح شد

دفتر گردشگری سلامت بیمارستان فوق تخصصی رضوی در عشق‌آباد ترکمنستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی، به دنبال حضور بیمارستان رضوی در چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان در سال گذشته و در ادامه فعالیت‌های این بیمارستان در حوزه توسعه گردشگری سلامت، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک در این حوزه با یک شرکت گردشگری در ترکمنستان به امضا رسید.
این شرکت گردشگری پس از بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان رضوی و آشنایی با خدمات متنوع تشخیصی و درمانی و دستاوردهای پزشکی آن، نسبت به افتتاح دفتر بیمارستان رضوی در محل شرکت خود در عشق‌آباد اقدام کرده است.
انعقاد تفاهم‌نامه مشترک
پیش از راه‌اندازی دفتر بیمارستان رضوی در عشق‌آباد، این شرکت گردشگری به واسطه این‌که یکی از بیمارستان‌های ترکیه در این شرکت دارای دفتر فعال بود، بیماران حوزه گردشگری سلامت خود را به بیمارستان‌های ترکیه ارجاع می‌داد که پس از انعقاد تفاهم‌نامه میان بیمارستان رضوی و شرکت گردشگری ترکمنستان، این شرکت برآن شد تا بیماران را به بیمارستان رضوی ارجاع دهد.
در حال حاضر نیز از طریق این دفتر جدید، تمامی اطلاعات و بروشورهای مربوط به خدمات بیمارستان در حوزه بیماران بین‌الملل در اختیار گردشگرانی که برای انجام امور اداری سفر به ایران به این شرکت مراجعه می‌کنند، قرار داده می‌شود.
افتتاح دفتر گردشگری سلامت بیمارستان رضوی در عشق‌آباد نه تنها نقش اثرگذاری در افزایش زائران سلامت این بیمارستان خواهد داشت، بلکه تسهیل سفر آن‌ها از ترکمنستان به ایران و ارجاع مستقیم و نظام‌مند بیماران این کشور به بیمارستان رضوی را به دنبال دارد.
شایان ذکر است، بیمارستان فوق تخصصی رضوی با هدف معرفی هر چه بیشتر خدمات و امکانات پیشرفته پزشکی خود و تسهیل گردشگری سلامت بین ایران و ترکمنستان، به عنوان تنها مرکز درمانی شرکت‌کننده کشور از ۲۶ تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ در چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد حضور بهم رسانده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *