روابط عمومی

تقدیر بیمارستان رضوی از بهورزان مناطق روستایی مرکز بهداشت شماره یک مشهد

همزمان با هفته سلامت، بیمارستان فوق تخصصی رضوی با برگزاری مراسمی از بهورزان تلاشگر در خط اول ارائه خدمات بهداشتی به مردم مناطق روستایی تحت پوشش مرکز بهداشت شماره یک مشهد تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی، در این مراسم که در بیمارستان رضوی برگزار شد، علاوه‌بر دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی، دکتر براتعلی عرب‌نژاد رئیس مرکز بهداشت شماره یک شهرستان مشهد مقدس و جمعی از مسئولان و بهورزان این مرکز حضور داشتند.
اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی در راستای کمک و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار در حوزه سلامت و همچنین گرامیداشت هفته ملی سلامت با تأکید بر شعار روز جهانی بهداشت مبنی بر پوشش همگانی مراقبت‌های بهداشتی اولیه(PHC)، از جمله اهداف برپایی این مراسم در قالب نشستی صمیمانه بود.
مدیرعامل بیمارستان رضوی در این مراسم با اعطای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود، از ۲۰ بهورز منتخب فعال در مراکز خدمات جامع سلامت تابعه مرکز بهداشت شماره یک واقع در حومه این بیمارستان شامل «شهید هاشمی‌نژاد»، «امیرآباد»، «دوست‌آباد»، «منزل‌آباد»، «کورده»، «عسکریه»، «شهید جنگی» و «انداد» که در خط مقدم ارائه مراقبت‌های بهداشتی اولیه به مردم این منطقه فعالیت دارند، تجلیل کرد.
همچنین در این مراسم بر نقش اثرگذار بهورزان در راستای ایجاد بستری مناسب برای کمک به جامعه هدف به منظور اصلاح سبک زندگی و کاهش مخاطرات سلامتی تأکید شد.
تجلیل مرکز بهداشت از بیمارستان رضوی
دکتر براتعلی عرب‌نژاد رئیس مرکز بهداشت شماره یک مشهد، برگزاری این مراسم را در ارتقای سلامت جامعه، اقدامی ارزنده و در نوع خود کم‌نظیر دانست و گفت: بیمارستان رضوی به عنوان مجموعه‌ای که در پرتوی بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) فعالیت می‌کند، با تجلیل از بهورزان این مرکز، رضایت و خشنودی این قشر پرتلاش در عرصه سلامت را فراهم کرده است.
شایان ذکر است، مرکز بهداشت شماره یک شهرستان مشهد در مجموع جمعیت یک میلیون و ۲۲۰ هزار نفر را در غرب مشهد تحت پوشش خدمات خود دارد که از این تعداد ۱۵۴ هزار نفر روستایی هستند. این مجموعه با ۸۶۰ نیروی شاغل خود در ۲۷ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و حاشیه، ۹ مرکز روستایی با ۳۶ خانه بهداشت، ۱۰ پایگاه سلامت روستایی و ۷۵ پایگاه سلامت شهری به جمعیت تحت پوشش خود خدمات ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *