اخبار بیمارستان رضوی

تقدیر از پزشکان و مسئولان گروه‌های درمانی بیمارستان رضوی

هم‌زمان با ایام گرامیداشت مقام پزشکان از پزشکان و مسئولان گروه‌های درمانی بیمارستان رضوی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی، طی نشست ماهانه مدیرعامل بیمارستان رضوی با پزشکان مسئول گروه‌های درمانی بیمارستان رضوی، از بیش از ۵۰ پزشک این مرکز درمانی تقدیر به عمل آمد.

دکتر محسن محور، مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی در این نشست با اشاره به نقش مؤثر پزشکان و جان‌فشانی‌های آنان در کنترل بیماری کرونا به‌ویژه در شهر مقدس مشهد، اظهار کرد: شهدای خدمت و مدافعان سلامت نشانگر ایثار این قشر خستگی‌ناپذیر و مبارز از جامعه ما در پیشگاه باری تعالی است و متاسفانه دفن غریبانه این بزرگان مصیبت بزرگی است که علاوه‌بر از دست دادن آن‌ها در راه خدمت بر اثر این ویروس منحوس، بر ما وارد شده است.

وی افزود: مهم‌ترین اصل در بیمارستان رضوی طی ماه‌های اخیر حفظ سلامت پزشکان و کارکنان برای ارائه خدمت بهتر به بیماران دیگر بوده و به گفته دکتر نوحی، نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در مشهد، خوشبختانه آمار مرگ و میر ناشی از این ویروس کاهش یافته است اما با شروع فصل پاییز علاوه‌بر نگرانی برای کنترل و مهار کرونا، دغدغه برای کنترل آنفلوآنزا نیز وجود دارد که سعی ما بر واکسیناسیون پزشکان و کارکنان بیمارستان رضوی است تا بتوانیم با ایمنی بیشتری به خدمت به بیماران مشغول باشیم.

دکتر محور با بیان اینکه کرونا موج‌سوار است و با عوامل مختلفی ممکن است افزایش یابد، اذعان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمام تلاش خود را مصروف آن کرده‌ایم که بیمارستان رضوی را به عنوان مرکز درمانی پاک در مشهد نگاه داریم تا سایر بیماران بدون نگرانی از ابتلا به این ویروس در این مکان، بتوانند سایر فعالیت‌های درمانی خود را انجام دهند و بنابراین در پذیرش بیماران به‌ویژه متقاضیان انجام اعمال جراحی، آزمایشات مربوطه و پروتکل‌های وضع شده از سوی وزارت بهداشت انجام شده و رعایت می‌شوند.

هم‌چنین پزشکان حاضر در این نشست ضمن یادآوری از محسنات اخلاقی و آموزشی پزشک شهید خدمت، مرحوم دکتر خسروی خراشاد، یاد و نام ایشان را گرامی داشتند و فقدان ایشان را مصیبت بزرگی برای جامعه پزشکی مشهد عنوان کردند.

دکتر زهرا میمندی نژاد، رئیس گروه داخلی بیمارستان رضوی در ادامه این نشست با بیان اینکه «افراد خاص از این دنیا به‌گونه‌ای خاص خواهند رفت»، گفت: با رفتن دکتر خسروی از میان ما، توان روحی متخصصان داخلی هم تقلیل یافت اما همواره آموزه‌های ارزنده ایشان در راه خدمت به مردم و بیماران در گوش همه ما طنین‌انداز است.

این متخصص بیماری‌های داخلی تأکید کرد: متأسفانه این بیماری ایمنی کاملی به مبتلایان خود نمی‌دهد پس ممکن است در مهر یا آبان ماه پیش رو، با توجه به همراهی آنفلوآنزا، شرایط سخت‌تری پیش رو داشته باشیم که امیدواریم با تلاش‌های ایثارگرانه پزشکانمان، شاهد کاهش متبلایان آن باشیم.


 چاپ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *