روابط عمومی

بیمارستان فوق تخصصی رضوی واحد نمونه خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ شد

هم‌زمان با هفته بزرگداشت مقام کار و کارگر و در سی‌ و چهارمین جشنواره ملی «امتنان»، بیمارستان فوق تخصصی رضوی به عنوان واحد نمونه خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ معرفی و تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی، در این مراسم که با هدف تجلیل از کارگران، گروه کار و واحدهای نمونه استان و کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار برتر استان برگزار شد، از دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی با اهدای تندیس و لوح تقدیر جشنواره تجلیل به عمل آمد.
در بخشی از متن این لوح تقدیر که به امضای یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی رسیده، آمده است: «تلفیق علم و تجربه در سایه تخصص، نوآوری و خلاقیت مدیران در بنگاه‌های اقتصادی میهن عزیزمان را به سوی کمال و خودکفایی سوق می‌دهد. اینک که به لطف آفریدگار توانا تلاش‌های چشمگیر و مدیریت مدبرانه شما در عرصه ارتقاء فرهنگ کار و افزایش بهره‌وری در تولید و ارائه خدمات رفاهی بیشتر به کارگران زحمت‌کش و تلاش‌گر به ثمر نشسته است، حسن خدمات جنابعالی و انتخاب شایسته‌تان را در سی و چهارمین جشنواره امتنان به عنوان واحد نمونه استان در سال ۱۴۰۱ تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه ایزد منان، موفقیت روزافزون شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم».
حضور بیمارستان رضوی در جشنواره کشوری امتنان
همچنین با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته توسط بازرسانی از مشهد و تهران، بیمارستان فوق تخصصی رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری امتنان به نمایندگی از استان خراسان رضوی معرفی شد.
توسعه کیفی و کمی خدمات سلامت
بیمارستان رضوی، یکی از مجموعه‌های موفق در حوزه سلامت است که فعالیت خود را در راستای اهداف کلانی همچون «توسعه کمی و بهبود مستمر کیفیت خدمات مراقبت سلامت»، «حفظ و ارتقاء ایمنی بیماران و کارکنان و تقویت نظام مدیریت خطر»، «ارتقاء سلامت گیرندگان خدمت، کارکنان، محیط و جامعه»، «افزایش رضایتمندی گیرندگان خدمت و کارکنان»، «بهینه‌سازی مدیریت منابع انسانی، مالی، تجهیزاتی، فیزیکی و اطلاعاتی» و «تقویت جایگاه برندینگ بیمارستان» متمرکز کرده است.
التزام به ارزش‌های اسلامی با تأکید بر احترام به مردم و کرامت انسانی، حرفه‌ای‌گرایی و رعایت اخلاق حرفه‌ای، پایبندی به ایمنی بیمار، مشارکت و کار گروهی و احترام به محیط زیست، از جمله ارزش‌های کاری این بیمارستان است.
با توجه به این‌که حفظ محیط زیست یکی از اولویت‌های بیمارستان رضوی به‌شمار می‌رود، در این راستا مواردی همچون توجه به بهداشت محیط، کاهش و دفع مناسب فاضلاب و زباله‌های بیمارستانی، تهویه مناسب و استفاده از تجهیزات سازگار با محیط زیست به طور مستمر کنترل می‌شود. این بیمارستان همچنین مجهز به تصفیه‌خانه پساب فاضلاب و گندزدایی به منظور بازگشت آن به چرخه آبیاری فضای سبز است.
فعالیت در راستای ارزش‌ها و اهداف مذکور موجب شده تا بیمارستان فوق تخصصی رضوی که در حوزه‌های تشخیصی، درمانی، آموزشی و پژوهشی در رشته‌های مختلف پزشکی زیر نظر مجموعه آستان قدس رضوی در شهر مقدس مشهد فعالیت می‌کند، برای دومین سال متوالی در جشنواره امتنان به عنوان واحد نمونه خراسان رضوی انتخاب شود.

گفتنی است، جشنواره ملی امتنان هر ساله به همت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *