اخبار بیمارستان رضوی

بررسی تازه‌های تشخیصی و درمانی آمبولی ریه در بیمارستان رضوی

وبینار «تازه‌های تشخیصی و درمانی آمبولی ریه» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی، طی این نشست علمی، اصول کلی استراتژی درمانی در آمبولی ریه، درمان درازمدت و نقش DOAC ها در آمبولی ریه و نیز فیزیوپاتولوژی، تشخیص و ارزیابی خطر در آمبولی حاد ریه توسط سه نفر از پزشکان اینترونشنال کاردیولوژیست این تشریح شد.
در این کنفرانس علمی، ۸۰ نفر از متخصصان بیماری‌های داخلی و قلب برای مشاهده و بهره‌مندی از نتایج بررسی بیماری‌های ناشی از لخته‌های اندام تحتانی، عروق و وریدهای ریوی بر اساس آخرین دستورالعمل‌ ابلاغی انجمن قلب اروپا در این وبینار شرکت کردند.
آخرین روش‌های تشخیصی و ارزیابی بیماران دچار لخته ریوی و جدیدترین روش‌های درمانی موجود برای این بیماران، نحوه صحیح و منطقی استفاده از داروهای موجود در کشور برای رفع لخته‌های ریوی از مباحثی بود که طی این کنفرانس به مباحثه و بررسی گذاشته شد.
گفتنی است، از ابتدای سال تاکنون و با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، بیمارستان فوق تخصصی رضوی با برگزاری پنج وبینار در حوزه بیماری‌های قلبی، نوزادان، داخلی، پزشکی هسته‌ای، رادیوتراپی برای ۳۰۰ نفر از متخصصان این رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی، جدیدترین مباحث و به‌روزترین دستورالعمل‌ها را تشریح و بررسی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *