اخبار بیمارستان رضوی

بخش «آی.سی.یو جنرال» بیمارستان فوق تخصصی رضوی افتتاح شد

در آستانه میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص)، بخش «آی.سی.یو جنرال» بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد مقدس افتتاح شد.

 

دکتر حسین صادقی رئیس بخش آی.سی.یو جنرال بیمارستان رضوی بیان کرد: این بخش جدید در راستای ارتقاء خدمات مراقبت‌های ویژه بیمارستان و افزایش ظرفیت پذیرش آن در طبقه دوم ساختمان شماره ۲ این بیمارستان فوق تخصصی به بهره‌برداری رسیده است.
این فوق تخصص مراقبت‌های ویژه با اشاره به این‌که بیمارستان رضوی دارای دو بخش آی.سی.یو «جراحی» و «جراحی قلب» نیز است، تصریح کرد: بخش آی.سی.یو جنرال این بیمارستان قابلیت پذیرش عموم بیماران را در تمامی گروه‌های سنی، از نوزادی که عمل لوزه شده تا بزرگسالی که عمل جراحی قلب باز کرده است، بدون هیچ گونه محدودیتی دارد.
تجهیز با دستگاه‌های پیشرفته
وی ادامه داد: در حال حاضر این بخش، امکان پذیرش ۹ بیمار را در ۷ تخت معمولی آی.سی.یو و ۲ تخت منحصربه‌فرد ایزوله با فشار منفی، با برخورداری از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و تمام اتوماتیک زیر نظر کارکنان متخصص و باتجربه دارد.
خدمات ویژه بخش
صادقی در خصوص سایر خدمات ویژه بخش آی.سی.یو جنرال بیمارستان رضوی گفت: در صورت نیاز امکان انجام نوار مغز، دیالیز خونی و دیالیز در گردش برای بیماران بخش وجود دارد. علاوه‌براین با برخورداری از نرم‌افزاری پیشرفته، میزان ریسک(خطر) بیماران در این بخش ارزیابی می‌شود.
وی اضافه کرد: در این بخش همچنین اتاق عمل برای انجام عمل‌های سرپایی، اتاق همراهان بیمار برای استراحت آن‌ها و مشاوره با کارکنان بیمارستان در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *