اخبار بیمارستان رضوی

با همکاری بیمارستان فوق تخصصی رضوی و انجمن TOBI ایتالیا وبینار پزشکان قلب ایران و اروپا با انجام ۴ عمل زنده به کار خود پایان داد

وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا با انجام ۴ عمل زنده در روزهای هشتم و بیست و دوم اسفندماه با همکاری بیمارستان فوق تخصصی رضوی و انجمن TOBI ایتالیا به کار خود پایان داد.
دومین روز این وبینار بین‌المللی روز گذشته با محوریت بررسی جدیدترین یافته‌ها در زمینه روش CTO و انجام ۲ عمل زنده آنژیوپلاستی(گشودن انسداد مزمن عروق کرونر) به این روش بر روی دو بیمار ۴۵ و ۵۲ ساله در ایتالیا برگزار شد.
همچنین ۴ عمل ضبط‌‌شده (live in the box)که در گذشته توسط پزشکان قلب ایرانی انجام شده بود، در دومین روز این وبینار پخش و درباره تکنیک‌های انجام آنها بحث و تبادل نظر شد.
بیش از ۴۰۰ فوق تخصص اینترونشن قلب داخلی و خارجی مباحث دومین روز وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا را در مدت پنج ساعت دنبال کردند. هیئت علمی این جلسه نیز شامل اساتیدی از ایران، ایتالیا، آلمان، هند و ترکیه بود.
در مجموع این وبینار دو روزه با انجام ۴ عمل زنده در ایتالیا و پخش ۸ عمل ضبط‌شده آنژیوپلاستی در ایران و مشارکت حدود هزار متخصص و فوق تخصص قلب از سراسر جهان به صورت زنده(آنلاین) برگزار شد و در آن آخرین و به‌روزترین روش‌ها و تکنولوژی‌ها در حوزه درمان کم ‌تهاجمی‌تر بیماری‌های قلب مورد بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است، بیمارستان فوق تخصصی رضوی در سه سال‌ گذشته میزبان برگزاری کنگره‌های بین‌المللی قلب با حضور پزشکان و متخصصان برجسته از دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی بزرگ قلب دنیا در مشهد بوده است، اما امسال این کنگره به دلیل شیوع بیماری کرونا در جهان به صورت مجازی و در قالب وبیناری دو روزه در اسفندماه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *