روابط عمومی

بازدید مدیران دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) تهران از بیمارستان رضوی

جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) تهران و رؤسای بیمارستان‌های سپاه از بخش‌های مختلف بیمارستان فوق تخصصی رضوی به عنوان اولین بیمارستان خصوصی کشور در ارزیابی اعتباربخشی ملی بیمارستان‌ها بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی، در این بازدید که کارشناسان اعتباربخشی بیمارستان‌های سپاه هم حضور داشتند، تیمی ۴۰ نفره از تهران ضمن دیدار با دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی، در قالب سه گروه از بخش‌های مختلف این بیمارستان دیدن کردند.
بخش بیماران بین‌الملل(IPD)، بلوک زایمان، مراقبت‌های ویژه(ICU) قلب، کت‌لب، آزمایشگاه، واحد آموزش و ارتقای سلامت و…، از جمله بخش‌های بیمارستان رضوی در برنامه این بازدید آموزشی بود که به منظور آشنایی بیشتر و انتقال تجربه در زمینه اعتباربخشی و فناوری اطلاعات سلامت بین این مراکز درمانی صورت گرفت.
توجه ویژه بیمارستان رضوی به ایمنی بیماران
در حاشیه این بازدید، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) اظهار کرد: بیمارستان رضوی، یکی از ۸ بیمارستان کشور است که رتبه درجه یک عالی را در ارزیابی اعتباربخشی و تعالی بیمارستانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچون دو بیمارستان بقیه الاعظم(عج) در تهران و امام حسین(ع) در مشهد کسب کرده است.
دکتر حسین خطیبی گفت: از همین رو در ادامه برنامه بازدیدهای اعتباربخشی دانشگاه، از بخش‌های مختلف بیمارستان رضوی با هدف آشنایی بیشتر با افتخارات و خدمات آن در حوزه‌های مختلف دیدن شد.
وی با تقدیر از میزبانی بیمارستان رضوی گفت: امروز از نزدیک شاهد تلاش‌های این بیمارستان در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به بیماران و مراجعان بودیم. بیمارستان رضوی محیط بسیار مناسبی دارد و به رضایتمندی بیماران و ارائه خدمات ایمن به آن‌ها توجه خاصی می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) ادامه داد: اگرچه بیمارستان رضوی یک بیمارستان خصوصی است، اما در یک منطقه محروم در شهر مشهد واقع شده و به مردم این منطقه نیز خدمات‌رسانی می‌کند.
دکتر خطیبی گفت: در دیدار با مدیرعامل بیمارستان رضوی از آن‌ها دعوت شد تا از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) همچون بیمارستان بقیه الاعظم(عج) و بیمارستان دندانپزشکی شهید شکری در تهران برای آشنایی با پیشرفت‌ها، فناوری‌ها و تجهیزات جدید این بیمارستان‌ها دیدن کنند.
وی خاطرنشان کرد: امید می‌رود دستاورد این بازدیدها به تعامل در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی بین این مراکز درمانی و بیمارستان رضوی منجر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *