روابط عمومی

اهدای دستگاه آزمایشگاهی توسط بیمارستان رضوی به مرکز سلامت روستایی احمدآباد مشهد

یک دستگاه جدید و مجهز «سل کانتر آزمایشگاهی» توسط بیمارستان فوق تخصصی رضوی به مرکز خدمات جامع سلامت روستایی احمدآباد در حاشیه شهر مشهد اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی ، این اقدام در ادامه برنامه‌های بیمارستان رضوی به منظور ارائه خدمات و کمک به مناطق محروم و کم‌برخوردار به ویژه با توجه به بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در زمستان سال گذشته از روستای «هندل‌آباد» مشهد و بررسی نیازها و مشکلات مردم این روستا صورت گرفت.

از آنجا که اهالی هندل‌آباد و چند روستای دیگر منطقه برای دریافت خدمات حوزه سلامت به مرکز خدمات جامع سلامت روستایی احمدآباد مراجعه می‌کنند، از همین رو بررسی نیازهای این مرکز در دستور کار آستان قدس رضوی قرار گرفت.

با توجه به وجود فضا در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی احمدآباد برای ارائه خدمات آزمایشگاهی، در نخستین گام یک دستگاه سل کانتر آزمایشگاهی توسط بیمارستان رضوی به این مرکز اهدا شد.

بدین ترتیب با تجهیز آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی احمدآباد، امکان انجام آزمایش‌های روتین خون برای اهالی چند روستای حاشیه شهر مشهد از جمله روستاهای احمدآباد و هندل‌آباد فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است، برگزاری اردوهای جهادی در عرصه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی با هدف ویزیت رایگان بیماران و اهدای رایگان دارو در روستاها و مناطق حاشیه شهر مشهد، از دیگر اقدامات بیمارستان رضوی در راستای حمایت از اقشار محروم است که در ادوار مختلف سال انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *